captcha

Jūsų klausimas priimtas

Darbo ir atostogų planavimas: ką turėtume žinoti

Atostogos – metas, kai galime atsikvėpti, pailsėti nuo rutinos, nuovargio, vadovo skambučių. Tačiau kai kurie darbo per atostogas visgi neišvengia. Ką dėl darbo atostogų metu pataria verslo konsultantai?
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Pasak verslo konsultanto ir psichologo Arvydo Būtos, vadovas atostogų metu tikrai neturėtų trukdyti darbuotojo. Anot A. Būtos, tai galima daryti nebent force majeure atveju.

„Juk būdami darbe mes staiga neatsikeliame ir neišeiname atostogauti. Nepaliekame visko išeidami. Čia lygiai tas pats – jei žmogus atostogauja, tai kas jį gali priversti sugrįžti? Aišku, tai yra susitarimo reikalas. Jeigu tai yra aptarta iš anksto, tokie dalykai galimi, bet, mano galva, to tikrai reikėtų vengti“, – sako A. Būta.

Verslo konsultantas taip pat pabrėžia, kad, norint ramiai išeiti atostogauti, būtina tam pasiruošti mažiausiai prieš dvi savaites.

Ką apie atostogų ir darbo derinimą mano gatvėje sutikti žmonės – žiūrėkite laidos „Laba diena, Lietuva“ įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...