captcha

Jūsų klausimas priimtas

Plaukimas atitolina senatvę, mažina mirties riziką ir stiprina imunitetą

Plaukimas – ne tik malonus užsiėmimas, bet ir labai naudingas sveikatai, tikina gydytojas Alvydas Unikauskas. 
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Plaukioti – ne tik smagu, tai – aerobikai prilygstantis užsiėmimas. Dabar, kai vanduo vis šiltesnis, pats geriausias laikas pradėti plaukioti. Net jei netapsite Michailu Phelpsu ar Rūta Meilutyte, bet kokio amžiaus bet kuris žmogus gali pradėti plaukioti, kad pagerintų savo organizmo sveikatą“, – tikina A. Unikauskas. 

Plaukimas – visiems tinkanti sporto šaka, kurioje nesvarbu amžius, svoris ar fizinis pasirengimas.

Ši sporto šaka per daug neapkrauna ir yra tinkama žmonėms, negalintiems pakelti per didelių fizinių krūvių sausumoje. 

Plaukimas tinka ir visiškai mažiems vaikams: jis stiprina imunitetą, vaikų nugaras, jie anksčiau pradeda vaikščioti, neturi vandens baimės. 

Be to, plaukimas atitolina senatvę: jis nes 50 proc. sumažina mirties riziką. Vandenyje taip pat gerėja lankstumas. 

Daugiau plaukiojimo privalumų – laidos „Klauskite daktaro“ pasakojime.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...