captcha

Jūsų klausimas priimtas

Fitoterapeutas atskleidė, kaip ruošti žalumynus, kad gautume maksimalią naudą

„Mes ne karvės, ne avys ir ne ožkos ir mes fermento augalinei ląstelienai virškinti neturime. Mes augalo naudingąsias medžiagas pasisaviname tik tada, kai ląstelė perlaužiama. Todėl lapinėms daržovėms, tiek garšvoms, kiaulpienėms, gysločiams, salierams ir kitoms prieskoninėms daržovėms, naudokite smulkintuvą“, – apie tai, kaip iš vaistažolių ir daržovių įsisavinti kuo daugiau vitaminų, pasakoja Nacionalinio vėžio instituto fitoterapeutas prof. Juozas Ruolia.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Profesoriaus teigimu, reikėtų vengti maišyti daug prieskoninių daržovių.

„Negi jums sunku morką pakepti riebaluose ar imbieru sutepti karbonadą, ar įdėti imbiero į kotletą? Vartokite pavienes prieskonines daržoves. O „nekaltas“ prieskonines daržoves, kaip kiaulpienių lapai, gysločių lapai, salotos, ridikėliai, svogūnai, česnakai, vartokite piure pavidalu po du tris. Taip užtikrinsite maisto suvirškinimą“, – sako J. Ruolia.

Profesorius įspėja, kad kraujažolių, dilgėlių, barkūnų, dėl kraujo krešėjimą skatinančių savybių, išvis nerekomenduojama valgyti žmonėms, kurie vartoja kraują skystinančius vaistus.

Plačiau – laidos „Laba diena, Lietuva“ įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...