captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pratimai pavargusiems sąnariams, kuriuos galima atlikti net žiūrint televizorių

Sąnarių sustingimas, skausmas – dažni pojūčiai, lydintys dirbančius biuruose. Tačiau reikia žinoti, kad, jei žmogus sėdi per dieną 7 valandas ar daugiau, ankstyvos mirties rizika padidėja 60 proc., o rizika susirgti širdies ligomis išauga iki dviejų kartų. Jei daug tenka sėdėti, pasistenkite bent dalį laiko stovėti ar vaikščioti, ragina LRT TELEVIZIJOS laidos vedėjas, LSMU profesorius Alvydas Unikauskas.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Kai ilgesnį laiką žmogus nejuda, klubų srityje atsiranda nemalonūs pojūčiai, sąstingio jausmas, pereinantis į kirkšnių ar sėdmenų skausmą. Klubų sustingimo padės išvengti kojų sūpavimas švytuoklės principu, klubų sukimas ar kojų pritraukimas prie pilvo gulint ant kilimėlio. Tokią mankštą visiškai nesportuojantiems žmonėms rekomenduojama atlikti du kartus per dieną.

Sustingę kelių sąnariai kankina ilgiau sėdint. „Sąnariai skirti judėti, o ne visą laiką sėdėti viena pozicija. Kuo ilgiau išbūname vienoje būsenoje, tuo mūsų audiniai, kurie aptarnauja to sąnario judesį, labiau sutrumpėja, susitraukia. Nenaudojami audiniai susitraukia ir sustingsta“, – pabrėžia gydytojas.

Kojoms būtina suteikti darbo, nes tik taip išlaikysite gerą sveikatą. Norinčius stiprinti kojas gydytojas ragina stovėti ant vienos kojos. Tai galima atlikti, pavyzdžiui, valantis dantis. Kitas pratimas – intensyvus pasivaikščiojimas nuo 10 iki 20 minučių. Taip pat gydytojas pataria atsisėdus ant kėdės ištiesti koją per kelio sąnarį. Pratimą derėtų kartoti bent 10 kartų.

Daugiau naudingų pratimų sąnariams stiprinti – įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...