captcha

Jūsų klausimas priimtas

Trys kasdieniai įpročiai, tampantys spąstais moterų sveikatai

Kasdieniai įpročiai gali tapti sveikatos priešais, sako LSMU profesorius Alvydas Unikauskas. Gydytojas įvardija trejus spąstus, į kuriuos dažniausiai papuola moterys, ir siūlo, kaip jų išvengti.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

1. Streso spąstai. Pasak gydytojo A. Unikausko, dėl streso dažnai kaltas didelis kofeino kiekis. Kava savo sudėtyje turi daug kofeino, kuris stimuliuoja žmogaus organizmą. Dėl per didelio šio gėrimo vartojimo organizme padaugėja streso hormonų. Kaskart išgėrus kavos šie hormonai patenka į kraują ir galiausiai žmogus jaučiasi nuolat išsekęs. Taip yra todėl, kad streso hormonai reikalauja aktyvumo, tačiau jo nebūna. Streso hormonai suaktyvina organizmą, o daugybė cheminių reakcijų išsekina organizmą.

Norėdami išvengti streso, kavą keiskite žaliąja arbata. Taip pat pusryčiaukite. Pusryčiams rinkitės avižas, kuriose gausu nervų sistemos veiklai svarbių B grupės vitaminų. Sumažinti stresą padės ir galvos masažas.  

2. Dietų spąstai. Nepasitenkinimas išvaizda skatina žmones, dažniausiai moteris, laikytis įvairių dietų. Šis sveikatos alinimo būdas dažnai baigiasi nervine anoreksija ar kitais mitybos ir sveikatos sutrikimais.

Norėdami jaustis žvaliai ir sveikai tiesiog laikykitės mitybos principų, tai yra, subalansuotos mitybos, o ne dietų.

3. Miego spąstai. Miego režimo išbalansavimas kenkia sveikatai, todėl stenkitės eiti miegoti panašiu laiku ir miegui skirti pakankamai laiko.

Plačiau apie šiuos spąstus ir kaip jų išvengti – laidos „Klauskite daktaro“ įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...