captcha

Jūsų klausimas priimtas

Aptarti specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų integracijos klausimai

Švietimo ir mokslo ministerija baigia rengti Įtraukiojo ugdymo koncepciją ir veiksmų planą, kuriame bus numatytos konkrečios priemonės, gerinančios neįgalių vaikų ir vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, integraciją. Šių vaikų ugdymo problemos ir situacija aptarta Švietimo ir mokslo ministerijoje, per ministrės Jurgitos Petrauskienės, Lietuvos paramos fondo „Algojimas“ ir Lietuvos neįgaliųjų forumo atstovų susitikimą, informuojama pranešime spaudai.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Problemų šioje srityje yra ir sprendimai gali būti tik kompleksiški, priimami visiems kartu dirbant. Tariamės kartu su Socialinės apsaugos ir darbo, Sveikatos apsaugos ministerijomis. Iš tikrųjų daug ką jau turime, numatyta ir kompleksinė pagalba šeimai, dirba specialistai, bet konkrečiu atveju ne visada ši pagalba suveikia. Turime padaryti taip, kad pagalba neįgaliam vaikui ar specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam vaikui ir šeimai ateitų laiku ir būtų efektyvi“, – sakė švietimo ir mokslo ministrė J. Petrauskienė.         

Ministrė, atsakydama į pastabas dėl to, kad būsimi mokytojai nerengiami dirbti su įvairių negalių turinčiais vaikais, o jau dirbančių pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sistema veikia neefektyviai, taip pat užtikrino, kad bus peržiūrėta kvalifikacijos tobulinimo sistema. Pertvarkant būsimų mokytojų rengimo sistemą į tai taip pat bus atsižvelgiama.

Susitikimo dalyviai prašė atsižvelgti į negalią turinčių šešiamečių situaciją ir leisti padaryti jiems išimtį dėl privalomo formaliojo ugdymo pradžios. Švietimo ir mokslo ministrė patikino, kad kiekvienas atvejis bus sprendžiamas atsižvelgiant į tai, ar vaikas yra pasirengęs eiti į mokyklą. Sprendimą turės priimti specialistai ir tėvai.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close