captcha

Jūsų klausimas priimtas

Trys būdai atsikratyti nenumaldomo alkio jausmo

Dauguma tiki, kad principas „valgyk mažiau, sportuok daugiau“ yra teisingas, bet tiesa ta, kad ne riebalai verčia jus storuliais. 
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Riebalai netukina, tai – cukraus ir paprastųjų angliavandenių nuopelnas. Jie ir įjungia tą nuolatinį alkio mygtuką“, – aiškina gydytojas Alvydas Unikauskas. 

Didžioji mitybos taisyklė, pasak profesoriaus, – ne koncentruotis į suvalgomo maisto kiekius, o didesnį dėmesį skirti tam, ką valgome. „Savijauta, alkio jausmas – viskas priklauso nuo to, ką jūs valgote“, – tvirtina A. Unikauskas.  

Anot gydytojo, jeigu valgote paprastuosius angliavandenius – bandeles, šokoladus, geriate gazuotus saldžius gėrimus, tokie produktai organizme „susiurbiami“ labai greitai ir labai greitai vėl pajuntate alkio bei tuščio skrandžio jausmą. Jeigu nebevalgysite šių produktų, tinkamas maistas ne tik suteiks energijos, jis uždarys ir alkio kelią.

Gydytojo teigimu, trys paprasti žingsniai padės išjungti alkio mygtuką. Pirmas – į pusryčių racioną įtraukti riebalų, tokių kaip kokoso aliejus ir sviestas.

Antras žingsnis – saldžiuosius riebalus pakeiskite tikrais riebalais. 

Plačiau – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...