captcha

Jūsų klausimas priimtas

Dėl nekrintančių papildomų kilogramų gali būti kaltos ir smegenys

Jeigu visi bandymai atsikratyti kelių papildomų kilogramų žlugo, LSMU profesorius Alvydas Unikauskas siūlo išbandyti tris paprastus būdus, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą. Be to, profesorius įspėja – dėl to, kad nepavyksta atsikratyti papildomų kilogramų, gali būti kaltos ir smegenys.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Pasak gydytojo A. Unikausko, smegenyse yra liauka hipofizė, kuri yra tarsi komandų centras mūsų organizmo funkcijoms. Hipofizė vadovauja skydliaukės, antinkščių veiklai, kontroliuoja streso hormonų ir lytinių hormonų išskyrimą. Sutrikus šios liaukos veiklai arba mums patiems netinkamai maitinantis bei gyvenant, liaukos veikla išsiderina. Dėl šio priežasties sutrinka organizmo medžiagų apykaita.

Apie sutrikusią hipofizės veiklą gali signalizuoti šie simptomai: nepavyksta atsikratyti antsvorio, jaučiamas išsekimas, patiriamas stresas, sunku susikaupti, dažnai šalta.

Kad pagreitintumėte medžiagų apykaitą, imkitės šių veiksmų:

– Subalansuokite mitybą. Kadangi medžiagų apykaita metams bėgant paprastai sulėtėja, atitinkamai reikia keisti ir mitybos įpročius. Racione turi būti daug sveikų riebalų, baltymų ir ląstelienos, pavyzdžiui, riebios žuvies, baltos mėsos, daržovių. Taip pat svarbu į mitybą įtraukti produktus, kurie natūraliai stimuliuoja hipofizę, kaip antai, žemės arba lazdyno riešutai.

– Mankštinkitės. Vietoj ilgų kardio treniruočių atlikite intensyvius ir trumpus pratimus. Taip pat galite juos derinti su jėgos pratimais. Šio pobūdžio treniruotės skatina augimo hormono išsiskyrimą, kuris stabdo senėjimą ir skatina riebalų deginimą. Prieš pradedant intervalines treniruotes patariama pasitarti su gydytoju ir pasitikrinti širdį, nes intensyvus krūvis gali būti pavojingas sergančiai širdžiai.

– Sumažinkite streso lygį. Atlikite gilaus diafragminio kvėpavimo pratimus. Taip pat galite ant popieriaus surašyti, kas jus erzina ir kas sukelia malonias emocijas, taip pamatysite, ką jums reikia pakoreguoti gyvenime.

Kaip atlikti minėtus pratimus, žiūrėkite laidos „Klauskite daktaro“ įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...