captcha

Jūsų klausimas priimtas

Paramos organizacijos: keičiasi žmonių požiūris į aukojimą

Gruodis – aktyviausias mėnuo paramos organizacijoms, mat šį mėnesį surenkama daugiausiai piniginių aukų ir maisto produktų. Taip pat pastebima, kad keičiasi žmonių požiūris į aukojimą.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Per pastaruosius metus pasikeitė ir žmonių suvokimas, kas yra dovana. Jei prieš penkerius metus skurdžiai gyvenantiems vaikams dovanoti buvo atnešami panaudoti ar net sugedę žaislai, tai dabar paramos organizacijas pasiekia nebereikalingi, bet tvarkingi arba visiškai nauji daiktai.

Pasak paramos organizacijų atstovų, ne tik pavieniai žmonės, bet ir įmonių kolektyvai tampa labiau socialiai atsakingi.

„Atsiranda naujas reiškinys aukojime – įmonės nori aukoti ne kaip pavieniai asmenys, o, pavyzdžiui, visa įmonė. Mes šiais metais turime keletą gražių pavyzdžių, kada įmonės sako „mes nedovanosim dovanų savo klientams arba partneriams, mes jiems pranešime, kad visą biudžetą, kuris buvo skirtas kalėdinėms dovanoms, mes paaukojam „Caritui“. Tai čia yra tokia nauja tendencija pas mus, labai graži ir prasminga“, – pasakoja Vilniaus arkivyskupijos „Caritas“ komunikacijos vadovė Dalia Babravičė.

Maistą renkančios ir nepasiturintiems dalijančios organizacijos pastebi, kad pastaraisiais metais nebeaukojama tik pigiausių produktų. Žmonės labiau apgalvoja, kas galėtų praversti skurdžiai gyvenantiems, ir perka tokius gaminius, kurių įsigytų ir patys.

Plačiau – reportaže.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...