captcha

Jūsų klausimas priimtas

Informatikos mokslų daktarė J. Radvilė savo pavyzdžiu įrodė – mokytis niekada ne vėlu

„Svajoju apie psichologiją. Būtų įdomu, betgi dabar pradėk nuo pirmo kurso. Ar spėsiu?“ – retoriškai klausia informatikos mokslų daktarė Janina Radvilė. Visa tai pernelyg nestebintų, jei ne Janinos amžiaus grupė. O ji tiesiog džiugina, nes sulaukus 68 m. įgyti vadybos magistro laipsnį ryžtųsi labai retas.
LRT stop kadras
LRT stop kadras

Janina skraido po gyvenimą tarsi raketa – keliauja, pramogauja, stato namus. Apie visa tai ji kalba be užuolankų, kaip tikra bajorų palikuonė – tiesiai šviesiai.

Posakį, kad mokytis niekada ne vėlu, informatikos mokslų daktarė, docentė, garsios bajorų giminės palikuonė, Kompiuterinių programų mokymo centro įkūrėja ir vadovė J. Radvilė geriausiai įrodo savo pavyzdžiu. Nors informatikos srities disertaciją ji apsigynė jau labai seniai, kai jos sūnui tebuvo vos pusė metukų, didžiųjų savo gyvenimo permainų ėmėsi maždaug prieš 10-metį, jau sulaukusi pensinio amžiaus.

„Žinoma, per ilgai delsiau“, – prasitaria moteris ir prisipažįsta, kad, nors ir būdama gabi mokslams, negalėjusi rinktis trokštamos profesijos, nes tada paisiusi tėvų valios.

„Mano tėvas buvo teisininkas ir aš vis skaitydavau romėnų teisę, būdama penkerių metų skaičiau kažkokias apipelijusias knygas ir labai norėjau studijuoti teisę. Kadangi tėvas po visų studijų ir darbų „ilsėjosi“ Sibiro lageriuose, grįžęs pareiškė, kad teisės nėra, ir sakė – per mano lavoną“, – prisimena Janina.

Garbingos giminės palikuonys tėvų norus vėliau išpildė su kaupu. J. Radvilė ir jos vienturtis gėdos savo garsiems giminaičiams tikrai nepadarytų. Visa jų šeima, tarp jų ir marti, pasiekė rimtas mokslo aukštumas – visi trys yra informatikos mokslo daktarai. Tik štai Janinai to nepakako – po daugelio metų nė nesudvejojusi, kad gal vėlu, užsimojo vėl sėstis į studentišką suolą. Tik šįkart, pripažįsta, su kiek kitokiu užsidegimu nei kadaise.

„Kol gyvas, tol nėra per vėlai“, – tikina Janina, baigusi vadybos ir lyderystės magistro studijas. Moteriai buvo įdomiau ne suprasti, ką universitete dėstė, o ko nedėstė ir ką reikėtų dėstyti.

Plačiau apie J. Radvilės iššūkius – laidos „Stilius“ reportaže.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...