captcha

Jūsų klausimas priimtas

Parodė, kaip reaguojama į BPC pranešimus

Sunkus girtumas, vos rezgami žodžiai ir kruvinas veidas. Tokį vaizdą išvydo pareigūnai, sureagavę į pranešimą apie galimai neblaivų vairuotoją. Apie tai, kiek trunka sureaguoti į pagalbos skambučius, ir patrulių kasdienybę pasakoja operatyvinio skyriaus specialistai.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Policijos pareigūnai fiksuoja kiekvieną iš BPC ateinantį pranešimą. Pagal svarbumą pranešimai skirstomi į tris kategorijas: A, B ir C. Į pavojingesnius – A ir B – reaguojama pirmiausia.

Pareigūnai sako, kad pasitaiko atvejų, kai apie neva girtus vairuotojus pranešama norint atkeršyti chuliganiškai vairuojantiems asmenims. Praktika rodo, kad brangų budinčių patrulių laiką gaišina ir vadinamieji „pilnaties klientai“, sugalvojantys nerealiausių istorijų apie susišaudymus ar nebūtų užpuolikų antpuolius.

Kas padeda ir kas trukdo tinkamai sureaguoti į visus pilietiškų žmonių pranešimus? Vėlų vakarą su pareigūnais LRT TELEVIZIJOS laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ kūrybinė grupė išvažiavo į miesto gatves.

Operatyviniai darbuotojai stebi BPC sistemą. Neilgai trukus gaunamas pranešimas, kad užmiestyje susidūrė trys lengvieji automobiliai ir traktorius. Skubama į įvykio vietą. Pirminiais duomenimis, iškart po susidūrimo traktorininkas pasuko į mišką ir ten apsivertė. Pradinė informacija sudaro įspūdį, kad traktorininkas gali būti neblaivus.

Apie pareigūnų darbo kasdienybę plačiau žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...