captcha

Jūsų klausimas priimtas

Greičiau numesti svorio padės tinkamai nustatytas miegojimo tipas

Pagal miegojimo tipą žmonės dažniausiai skirstomi į pelėdas ir vieversius, tačiau geriau suderinti poilsio ir mitybos ciklą padės keturi nauji chronotipai, sako gydytojas Alvydas Unikauskas. Šie chronotipai padės suprasti, kodėl neišsimiegate, kas jus labiausiai veikia ir net kodėl jums nepavyksta numesti svorio.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

„Visi girdėjo apie vieversius ir pelėdas, tačiau nustatyta, kad miegojimo tipų yra kur kas daugiau. Kai kurių gyvūnų miego ir būdravimo įpročiai panašūs į žmonių. Liūtai – anksti besikeliantys žmonės, delfinai – žmonės, turintys miego sutrikimų, lokiai – idealūs miegaliai, o vilkai – naktinėtojai“, – aiškina profesorius A. Unikauskas.

Norint nustatyti savo chronotipą, labai svarbu atsižvelgti ir į valgymo įpročius.

Pasak gydytojo A. Unikausko, nėra taip svarbu, kelintą valandą valgote vakare, svarbiausia – kada po to valgysite kitą dieną. Pakankamas nevalgymo valandų skaičius labai individualus ir svyruoja nuo 12 iki 16 valandų. 

„Tai laikotarpis, kai prarandame riebalus, energiją naudojame iš atsargų, o ne iš cukraus. Nėra blogai, jei žmogus vėlai vakare pavalgo, bet tada jis praranda teisę valgyti anksti ryte“, – įspėja medikas.

Nustatyti, koks jūsų chronotipas, padės penki paprasti klausimai, susiję su miego ir mitybos įpročiais, jautrumu aplinkos veiksniams, mąstymo tipu.

Išgirsti šiuos klausimus ir daugiau sužinoti, kaip susiję miegas ir svoris, galite pasižiūrėję LRT TELEVIZIJOS laidos „Klauskite daktaro“ įrašą.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...