captcha

Jūsų klausimas priimtas

Už klaidinančią „Topo centras“ ir „Camelia“ reklamą – baudos

Konkurencijos taryba nustatė du atvejus, kai bendrovės skleidė klaidinančią informaciją ir taip pažeidė Reklamos įstatymą. „Nemuno vaistinė“ skleidė klaidinančius teiginius apie internetinėje „Camelia“ vaistinėje maisto papildams taikomą nuolaidą, o „Topo grupė“ skleidė pirkėjus klaidinusias reklamas. Abiem bendrovėms skirtos baudos. 
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Konkurencijos taryba tyrimą dėl „Camelia“ pradėjo pagal pareiškėjo skundą įtarusi, kad įvairiais laikotarpiais bendrovės skirtingomis sklaidos priemonėmis skleisti teiginiai „Visiems maisto papildams iki -60 %“, „Visiems maisto papildams iki -60 %“, „IKI -60 %“, „Maisto papildai iki 60 % pigiau“, galėjo klaidinti vartotojus. 

Tyrimo metu nustatyta, kad nurodyta 60 proc. nuolaida buvo taikoma maisto papildų daliai, kuri nesiekė net 1 proc. visų akcijoje dalyvavusių maisto papildų.

Už klaidinančios reklamos skleidimą, Konkurencijos taryba skyrė bendrovei 4 938 eurų baudą.Tai jau ne pirmas Bendrovės pažeidimas šiais metais. Rugėjo 6 d. už „Camelia“ vaistinėse skleistą klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba Bendrovei skyrė 8 688 eurų baudą.

Konkurencijos taryba tyrimą dėl „Topo grupės“ pradėjo gavusi skundus ir įtarusi, kad išplatintame „Topo centro“ leidinyje bendrovės skleista reklama su teiginiu „Didžiausias buities technikos ir elektronikos pasirinkimas Lietuvoje“ ir bendrovei priklausančios parduotuvės vitrinoje skleista reklama su teiginiu „Didžiausias televizorių pasirinkimas“ klaidino vartotojus.

Tyrimo metu nustatyta, kad reklamoje skleistas teiginys „Didžiausias buities technikos ir elektronikos pasirinkimas Lietuvoje“ klaidino vartotojus, nes bendrovė nepateikė įrodymų, galinčių pagrįsti kad parduotuvėse „Topo centras“ vartotojai galėjo surasti didžiausią buities technikos bei elektronikos prekių asortimentą, palyginus su kitomis tokiomis prekėmis Lietuvoje prekiaujančiomis bendrovėmis. 

Reklama, kurioje teigiama „Didžiausias televizorių pasirinkimas“, buvo neišsami – joje nebuvo pateikiama esminė informacija apie tai, kad Savanorių prospekte, Kaune, esanti parduotuvė „Topo centras“ siūlo didžiausią televizorių pasirinkimą lyginant su kitomis Kaune veikiančiomis „Topo centras“ parduotuvėmis.

Už tai, kad šios reklamos galėjo suklaidinti vartotojus ir turėti įtakos jų priimamiems sprendimams, Konkurencijos taryba skyrė bendrovei 4 489 eurų ir 1 796 eurų baudas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...