captcha

Jūsų klausimas priimtas

L. Ulevičius: „valstiečių“ pranašumas buvo dėmesys antialkoholinei kampanijai

Anot ryšių su visuomene specialistų, šių Seimo rinkimų dalyvių idėjų reklama buvo pažangesnė nei ankstesniais metais – daugiau komunikuota socialiniuose tinkluose, taip pat daug dėmesio skirta ir gyvam bendravimui. Specialistai taip pat atkreipia dėmesį, kad rinkimų laimėtojai turėjo didelį pranašumą, nes jų kampanija buvo paprasta ir lengvai suprantama.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Ryšių su visuomene specialistas Liutauras Ulevičius, kalbėdamas apie politikų komunikaciją rinkimų laikotarpiu, pažymi, kad dalis politikų (ypač Liberalų sąjūdis ir konservatoriai) daugiau dėmesio skyrė komunikacijai „Facebook“ tinkle, kiti labai intensyviai investavo į gyvus susitikimus, renginius (čia išsiskyrė Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga).

Pasak L. Ulevičiaus, stiprus rinkimus laimėjusių „valstiečių“ konkurencinis pranašumas – tai, kad buvo susikoncentruota į vieną labai aiškų aspektą – antialkoholinę kampaniją.

„Šitas [argumentas – LRT.lt] patraukė daugelį rinkėjų. Jis yra suprantamas, paprastas“, – sako specialistas.

Pasak L. Ulevičiaus, šiemet tradicinės priemonės, tokios kaip plakatai, reklamos televizijoje ar spaudoje, nebuvo tokios svarbios, o tie, kas jas pasitelkė, daug naudos nepešė. Anot jo, „darbiečių“ bandymas apeliuoti į rinkėjus vaizdo klipu pabėgėlių tema „nepasiteisino visiškai“.

Plačiau apie tai – įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...