captcha

Jūsų klausimas priimtas

B. Tiškevič: moterį dažnai pateikia kaip mūzą, krepšininko žmoną ar tiesiog gražų paveikslėlį

„Moterys kalba“ – judėjimas, skirtas aptarti ir iškelti aktualias problemas, susijusias su moterimis mūsų visuomenėje. Viena šios iniciatyvos idėjos autorių Beata Tiškevič tikina, kad ją ir kitas judėjimo dalyves papiktino viešoje erdvėje matomas moters, kaip objekto, įvaizdis.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Mums netiko, kad moterį dažniausiai pateikdavo kaip mūzą, objektą, krepšininko žmoną, tiesiog gražų paveikslėlį. Man atrodo, kad tai žemina“, – sako B. Tiškevič.

Anot jos, „Moterys kalba“ socialines kampanijas visuomenei pristato maždaug kas pusę metų. Tarp jų – kampanijos apie vyraujantį grožio kultą, seksualinę prievartą, smurtą artimoje aplinkoje. Viena paskutinių – „Superherojės“.

Plačiau apie tai – įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close