captcha

Jūsų klausimas priimtas

Politologė: iš jaunimo pusės – labai daug kritiško požiūrio į partijų reklamas

Prasidedant Seimo rinkimams, politologai pabrėžia, kad šiemet Lietuvos rinkėjus stipriai paveikė politikus įtraukę korupcijos skandalai, be to, partinėje sistemoje pasigendama naujų partijų, kurios anksčiau susirinkdavo vadinamuosius protesto balsus. Taip pat šie metai išsiskiria tuo, kad jaunimo auditorijoje galima pastebėti daug kritiško požiūrio.
Agitacinio vaizdo klipo stop kadras
Agitacinio vaizdo klipo stop kadras

Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto (VU TSPMI) dėstytoja, politologė dr. Ieva Petronytė teigia, kad, trūkstant naujų partijų, tuščią nišą iš dalies užpildo tik iškilusi Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga, nes kitos „nusivylusiųjų balsuotojų“ partijos nėra tokios populiarios.

Kalbėdama apie agitaciją, politologė pažymi, kad šie metai išsiskiria tuo, kad rinkimų agitacija prasidėjo labai vėlai. Taip pat pastebima, kad jaunimas labai kritiškai žiūri į partijų reklamas.

„Kartais apie reklamą sužinome ne iš pačios reklamos, o iš jos kritikos“, – teigia I. Petronytė.

Politologė taip pat atkreipia dėmesį, kad šiais metais politikai daugiau eina tiesiogiai kalbėtis su rinkėjais, taip pat pastebima, kad daugiau žmonių ateina į debatus, ypač regionuose, o tai verčia politikus pasitempti.

Plačiau apie tai – įraše. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Seimo rinkimai 2016

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...