captcha

Jūsų klausimas priimtas

Gydytoja: viena pagrindinių sveikatos stiprinimo priemonių – miegas

Jei neišsimiegame, tuomet itin kenčia mūsų imunitetas, teigia Vilniaus Šeškinės poliklinikos šeimos gydytoja Vilma Daugėlienė ir prideda, kad geras miegas stiprina sveikatą, kas ypač svarbu rudenį.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Fiziologinė norma protiniu darbu užsiimantiems žmonėms – 8–9 valandos miego. Jei miegama trumpiau, tuomet reikėtų atsigriebti savaitgaliais.

Fizinį darbą dirbantiems žmonėms gali užtekti ir mažiau miego, mat jų miegas dažnai būna gilesnis. Moksleiviams reikia 10 ir daugiau valandų miego“, – teigia specialistė.

Anot jos, miegas itin reikalingas sveikatos atstatymui, kas ypač svarbu sesijų metu pervargstantiems studentams – kartais šiems jauniems žmonėms reikia bent savaitės, kad jie atgautų jėgas.

Daugiau apie miegą ir jo svarbą – įraše.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...