captcha

Jūsų klausimas priimtas

Atšaukus skrydį, keliautojams gali priklausyti ir solidžios kompensacijos

Keliautojai kartais, dėl įvairių priežasčių atidėjus ar atšaukus skrydį, valandų valandoms įstringa oro uostuose. Tuomet oro vežėjai jais turi pasirūpinti, o priklausomai nuo atidėto ar atšaukto skrydžio, keliautojams gali priklausyti ir nemenkos kompensacijos.
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Kaip teigia Europos vartotojų centro teisininkas patarėjas Aušvydas Čebatorius, jei skrydis yra atšauktas, keleiviai gali rinktis artimiausią skrydį, bilietų pakeitimą arba pinigų grąžinimą.

„Priklausomai nuo skrydžio atidėjimo, skrydžio organizatorius turi suteikti maistą, gaiviuosius gėrimus, o jei tenka laukti per naktį – nakvynę ir transportą iki nakvynės vietos ir atgal. Taip pat keliautojas nemokamai porą kartų paskambinti ir išsiųsti elektronines žinutes“, – vartotojų teises vardija A. Čebatorius.

Anot jo, jei apie skrydžio atšaukimą buvo informuota likus mažiau nei dviem savaitėms, vartotojas turi teisę gauti kompensaciją nuo 250 iki 600 eurų. Ši suma priklauso nuo skrydžio atstumų. Tiesa, oro vežėjas gali atsisakyti mokėti kompensaciją, jei susiklostė tam tikros aplinkybės.

Kokios jos, ir kokių daugiau teisių turi dėl skrydžių atšaukimo nukentėję žmonės, žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidoje „Laba diena, Lietuva“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close