captcha

Jūsų klausimas priimtas

Aptars EK tyrimą ir gresiančias baudas

Prezidentė ir susisiekimo ministras aptars Europos Komisijos (EK) baigiamą tyrimą dėl galimo „Lietuvos geležinkelių“ piktnaudžiavimo dominuojama padėtimi ir įmonei gresiančios kelių dešimčių milijonų eurų baudos už išardytą kelią į Rengę Latvijoje. 
 
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Praėjusią savaitę su už transportą atsakinga Europos Komisijos nare susitikęs susisiekimo ministras teigia, kad Europos Komisija Lietuvai siūlo dvi išeitis: arba sumokėti baudą, kuri, neoficialiais skaičiavimais, gali siekti apie 43 mln. eurų, ir atstatyti Rengės ruožą, arba išskaidyti „Lietuvos geležinkelius“ į dvi įmones. 

Prezidentė pernai liepą teigė, kad „Lietuvos geležinkeliams“ gresia dešimčių milijonų eurų bauda, ir sukritikavo prastą bendrovės darbą su tyrimą atliekančia Europos Komisija. 

Jos vertinimu, geležinkeliai su EK nebandė ieškoti išeičių.

EK jau nuo 2013 metų atlieka oficialų antimonopolinės „Lietuvos geležinkelių“ veiklos tyrimą dėl išardyto Rengės geležinkelio ruožo. 

Ištirti, ar išardę 19 km geležinkelio atšaką Latvijos pasienyje, „Lietuvos geležinkeliai“ neapribojo konkurencijos, Europos komisijos prieš kelerius metus paprašė Mažeikių naftos perdirbimo įmonę valdantis lenkų koncernas „Orlen“. 

Bendrovės atstovų teigimu, komisijos pagalbos paprašyta, nes be šios atšakos, esą mažėja įmonės produktų, eksportuojamų į Estiją ir Latviją konkurencingumas. 

Geležinkelio atšaką nuo „Orlen Lietuvos“ iki Latvijos sienos, „Lietuvos geležinkeliai“ išardė 2008-taisiais, neva dėl nusidėvėjimo. 

Vėžės atnaujinimui užtrukus, geležinkeliai naftos perdirbėjams esą pasiūlė mažesnius tarifus vežant produktus per Joniškį.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close