captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuvių gudrybės, atliekant techninę apžiūrą

Atlikti pakartotinę techninę apžiūrą tenka net pusei Lietuvos automobilių. Kodėl to padaryti nepavyksta iš pirmo karto? Ar tikrai žinome visus keliamus reikalavimus? O gal įvertinimas priklauso tik nuo kontrolieriaus malonės?
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Net pusei Lietuvos automobilių nepavyksta iš pirmo karto atlikti techninės apžiūros. Tokius duomenis skelbia Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija. LRT TELEVIZIJOS laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“ pasidomėjo, kodėl kas antram tenka atvažiuoti į pakartotinę apžiūrą.

„Vidutinis techninei apžiūrai teikiamų automobilių amžius yra apie 14 metų. Kuo automobilis senesnis, tuo didesnė tikimybė, kad bus trūkumų. Automobilis ir konstrukcijos sensta, todėl atsiranda trūkumų. Nemažai vairuotojų prieš važiuodami į servisą vyksta į techninės apžiūros įmonę, kad ši nustatytų trūkumus. Tik vėliau važiuojama į remonto įmonę, siekiant optimizuoti savo išlaidas, kad neišleistų daugiau, nei reikia“, – sako Ramūnas Vėlavičius, UAB „Transporto studijos“ direktoriaus pavaduotojas.

Specialistai sako, kad toks sprendimas ne visada teisingas. Siekiant sutaupyti, pamirštamos kai kurios iš pirmo žvilgsnio mažiau svarbios automobilio konstrukcijos dalys. Susikoncentravę tik į griežčiausius techninės apžiūros reikalavimus, dar dvejiem metams paliekame galimų gedimų užuomazgas, kurios kartais ir lemia nelaimę kelyje.

Techninės apžiūros kontrolieriai taip pat papasakojo, kokiomis gudrybėmis užsiima lietuviai, kad gautų patvirtinimą, jog automobilis techniškai tvarkingas.

Plačiau žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...