captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kaip sumažinti šlapimo nelaikymo problemą?

Lietuvoje yra apie 300 tūkst. moterų, kurias vargina šlapimo nelaikymas. Su šia problema fizinio krūvio metu susiduria beveik pusė 50-mečių ir apie 20 procentų 30-mečių moterų. Tarp sulaukusių 80-ies vienas ar kitas šlapimo nelaikymo tipas nustatomas keturioms iš penkių moterų.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.

Su šlapimo nelaikymu dažniausiai susiduria moterys, gimdžiusios daugiau nei vieną kartą, taip pat tai gali būti ginekologinių operacijų pasekmė. Laikui bėgant susilpnėja šlapimo pūslėje esantis raumeninis žiedas –  „raukas“ ir dėl padidėjusio slėgio pilvo srityje (kosint, čiaudint, po sporto) šlapimo sulaikymas tampa nebekontroliuojamas.

Moterų organizme riebalų yra daug daugiau nei vyrų, tai padidina ir slėgį į šlapimo pūslę. „Svorio sumažinimas vos 5 procentais gali gerokai sumažinti šlapimo nelaikymą“, – pataria gydytojas Alvydas Unikauskas.

Taip pat rekomenduojama atlikti dubens raumenų stiprinimo pratimus – kasdien kartojami pratimai gali efektyviai sumažinti šlapimo nelaikymo problemą.

Plačiau – LRT TELEVIZIJOS LAIDOJE „Klauskite daktaro“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...