captcha

Jūsų klausimas priimtas

Žinomo prekės ženklo įkūrėja apie jį artimiesiems papasakojo tik prieš kolekciją

Mintis įkurti prekės ženklą viduje brendo ilgai, pripažįsta pasaulyje žinomo prekės ženklo „Apoteca“ įkūrėja Inga Tarėlaitė, tačiau priduria, kad apie jos planus artimieji sužinojo iki kolekcijos pristatymo likus savaitei, kai juos pakvietė į patį pristatymą.
R. Achmedovo (DELFI.lt) nuotr.
R. Achmedovo (DELFI.lt) nuotr.

„Viduje mintis brendo labai ilgai, kirbėjo tas kirminas, kurį norėjau paleisti drugeliu. Patekau į kursus, „Mados akademiją“. Ilgai studijuodama mačiau, kad labai daug žmonių tai daro be jokios patirties ir be jokių išankstinių žinių, o aš tiek metų dirbau mados srityje. Galvojau – kodėl aš taip negaliu? Vieną dieną atsikėlusi nusprendžiau, kad jau laikas imtis savo veiklos ir paleisti tą drugelį“, – sako šiuo metu San Fransiske gyvenanti I. Tarėlaitė.

Prieš tai dirbusi stambiausioje Lietuvos drabužių prekybos kompanijoje ji nuolat važinėjo į Rytus, ieškodama grožybių, tinkamų Lietuviškai rinkai. Tai suteikė žinių, tačiau jai metus darbą, I. Tarėlaitės šeima nė nenutuokė, kokios veiklos ji imsis.

„Kai išėjau ši darbo, mano šeima galvojo, ką aš darysiu. [...] Idėja buvo galvoje, bet kol kas nieko nedariau. Išėjusi iš darbo sakiau, kad ilsiuosi, bet iš tikrųjų aš ėmiausi to projekto, bet to niekas nežinojo. Mano šeima sužinojo likus savaitei iki kolekcijos pristatymo. Aš iki tol pusę metų visur laksčiau, namuose vyko didžiulė kūryba, bet niekas to nežinojo“, – tvirtina I. Tarėlaitė.

Plačiau – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Stilius“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...