captcha

Jūsų klausimas priimtas

Pirmasis Druskininkų keltuvo mėnuo: oro gondolos dažniau neveikė, nei veikė

Tai dirba, tai neveikia – taip tiksliausiai būtų galima apibūdinti pirmąjį mėnesį po Lynų kelio Druskininkuose atidarymo. Pirmasis gedimas išlindo jau atidarymo dieną, vos spėjus iš oro gondolų išlipti garbingiems iškilmių svečiams bei keltuvus gyrusiam Druskininkų merui Ričardui Malinauskui. 
Druskininkų savivaldybės nuotr.
Druskininkų savivaldybės nuotr.

Tuomet kalbėta, jog tai – menki nesklandumai, kurie per porą dienų bus ištaisyti. Juos pašalinti padėjo Druskininkuose dirbę keltuvą gaminusios Šveicarijos įmonės darbuotojai.

„Pasitarėme su „Bertholet Maschinenbau“ AG specialistais, kurie iki šiol yra vietoje, ir atsižvelgę į jų nuomonę nutarėme, jog reikia išspręsti visus, net ir mažiausius nesklandumus. Tai tikrai nėra kažkokios didelės problemos – keltuvas saugus“, – tuomet tikino bendrovės „Kautra“, eksploatuojančios keltuvą, generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Iš tiesų po savaitės keltuvas vėl veikė, tačiau ir šįkart pasidžiaugti tuo buvo galima neilgai.

Netrukus 15min skaitytojai pranešė turėję „malonumo“ įstrigti oro gondoloje – 20 žmonių „tarp žemės ir dangaus“ kabėjo beveik valandą.

Šia istorija ir įvykio liudininkų nuotraukomis savo „Facebook“ profilyje pasidalino Lietuvos policija.

„Keltuvas sutvarkytas, žmonės nenukentėjo“, – skelbė pareigūnai, vadinę šį įvykiai laimingai pasibaigusiu incidentu.

Tačiau tai nebuvo paskutinis keltuvo „pataisymas“: šventinį savaitgalį – gruodžio 26–27 d. – Druskininkuose apsilankę žmonės pasakojo, jog Lynų kelias neveikė.

„Susidaro įspūdis, kad nuo atidarymo jis dažniau taisomas nei veikia“, – nusivylimo dėl to, kad neturėjo progos persikelti per Nemuną oro gondola, neslėpė kaunietė Asta.

„Kautros“ vadovas L.Skardžiukas patvirtino, kad savaitgalį keltuvas iš tiesų vėl buvo taisomas. Gedimai – tie patys.

„Labai gaila, kad jis neveikė šventinį savaitgalį, kai Druskininkuose buvo pilna žmonių. Gedimai tie patys – problemų vėl kilo dėl automatinės sistemos, turinčios reguliuoti gondolų įvažiavimą į „stoteles“. Norėdami juos ištaisyti, kreipėmės į šveicarus. Pakeitėme tam tikras dalis – „gaudykles“ – atrodo, kad pakeitimai pasiteisino“, – sakė pašnekovas. 

Tačiau užtikrinti, kad keltuvas ateityje veiks be problemų, jis negalėjo: „Vakar, šiandien veikia. Lyg ir pasiteisino reguliavimai...“. 

Kiek kainuoja nuolatiniai keltuvo taisymai, nekomentuoja nei savivaldybė, nei bendrovė „Kautra“. Pastaroji dėl oro gondolų neveikimo praranda pajamas už bilietus: bilietas į vieną pusę vienam asmeniui kainuoja 3 eurus, pirmyn-atgal – 5 eurus. Vaikai iki 5 metų keliami nemokamai. Grupei asmenų taikoma 10 proc. nuolaida. Jokios kitos nuolaidos (studentams, moksleiviams ar neįgaliems asmenims) netaikomos.

Tiesa, neįgalieji keltuvuose gali jaustis patogiai – viena iš gondolų yra skirta būtent jiems. Joje daugiau vietos, tad patogiai jausis ir fizinę judėjimo negalią turintys keleiviai.

Brangus projektas

Druskininkų Lynų kelias – pirmasis tokio tipo keltuvas Lietuvoje. Lynų keltuvo projekto vertė – 3,9 mln. eurų. Didžioji dalis – 1,4 mln. eurų – gauta iš Klimato kaitos specialiosios programos, kitus pinigus skyrė bendrovė „Kautra“, su kuria Druskininkų savivaldybė sudarė keltuvo nuomos ir priežiūros sutartį 30 metų.

Oro gondolos visuomenei pristatytos 2015 m. lapkričio 27 d.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...