captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kodėl šiuo metų laiku taip norisi miego ir kaip tai įveikti?

Miegas – labai svarbi mūsų gyvenimo dalis, trečdalį savo gyvenimo mes praleidžiame būtent miegodami, teigia Santariškių klinikų Psichiatrijos skyriaus vedėjas prof. Edgaras Dlugauskas. O šiuo metų laiku itin norisi miego, tad kokių priemonių reikia imtis, norint jaustis pailsėjusiam?
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

„Visų pirma, tai yra fiziologinis procesas, kuris priklauso nuo šviesos. Dabar yra mažiau saulės šviesos, todėl organizme gaminasi mažiau melatonino, o dėl to padidėja mieguistumas.  

Tam, kad mes geriau pasiruoštume miegui, nerekomenduojama valgyti ir stipriai sportuoti visai prieš miegą. Rekomenduojama pasivaikščioti – lengvas fizinis krūvis kaip tik padėtų geriau užmigti. Patalpa turi būti be šviesos ir garso dirgiklių, reikia vengti žiūrėti televizorių, kompiuterį ar telefoną – lova turi būti skirta tik miegui“, – aiškina E. Dlugauskas.

Daugiau apie tai, kaip įveikti žiemos snaudulį, – LRT TELEVIZIJOS laidos „Laba diena, Lietuva“ pokalbyje.

 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...