captcha

Jūsų klausimas priimtas

Bus svarstoma, ar dėl pažeidimų apmokestinti „RTR Planeta“ žiūrėjimą

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) spręs, ar įpareigoti retransliuotojus apmokestinti „RTR Planeta“ žiūrėjimą Lietuvoje.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

Anot komisijos pirmininko Edmundo Vaitekūno, tokį siūlymą kitą savaitę komisija svarstys dėl pažeidimų, kurie užfiksuoti per televiziją lapkričio 29-ąją transliuotoje laidoje „Sekmadienio vakaras su Vladimiru Solovjovu“.

„Stebėsenos skyriaus specialistai nustatė, kad vienoje iš laidų vėl yra karo kurstymo, neapykantos požymių“, – BNS sakė jis.

Anot LRTK pirmininko, spalį įsigalioję Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimai numato, kad komisijos sprendimai yra galutiniai, todėl jei LRTK įpareigos retransliuotojus perkelti „RTR Planeta“ į papildomai apmokestinamų programų paketus, tai turės būti vykdoma jau kitą dieną.

„Kai kurie kabelinės televizijos operatoriai jau ir dabar yra perkėlę televiziją į mokamus paketus. Jei bus pakartotinai pažeidimas padarytas, tuomet vadovaujantis naujomis įstatymų nuostatomis, sektų kitas įpareigojimas operatoriams – pakeisti tą programą kita programa, o šios nebegalės retransliuoti“, – patvirtino R. Vaitekūnas.

Anot komisijos pirmininko, minėtoje laidoje buvo diskutuojama apie Turkijos numuštą Rusijos karinių pajėgų lėktuvą, kuris pažeidė Turkijos oro erdvę – laidoje, ekspertų nuomone, informacija buvo pateikiama tendencingai, buvo kurstoma neapykanta NATO, Jungtinių Amerikos Valstijų atžvilgiu. Jis taip pat pabrėžė, kad tai yra pirmasis rimtas pažeidimas, užfiksuotas Lietuvoje retransliuojamose rusiškose televizijose nuo birželio mėnesio.

LRTK Švedijoje registruotos „ RTR Planetos“ retransliacijas jau buvo visiškai uždraudusi šiemet, nuo balandžio 13 iki liepos 13 dienos – tai buvo pirmoji tokia procedūra Europos Sąjungoje (ES), kai buvo visiškai uždraustos ES registruoto kanalo retransliacijos. Anot komisijos, televizija savo laidose kurstė karą ir neapykantą bei pakartotinai pažeidė Visuomenės informavimo įstatymą.

Šių metų pradžioje buvo pritaikytas trijų mėnesių draudimas retransliuoti dalį „Ren TV Baltic“ laidų, pernai tokios pat trukmės sankcija buvo taikoma „NTV Mir Lithuania“, užpernai – Pirmojo Baltijos kanalo (PBK) laidoms, pagamintoms ne ES.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...