captcha

Jūsų klausimas priimtas

Vairuotojų drausminimui – naujovė Vilniaus viešajame transporte

Antradienį „Susisiekimo paslaugų“ Eismo valdymo centre (EVC) apsilankęs Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius paskelbė, kad nuo kitų metų sostinės vairuotojai bus stebimi dar akyliau.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

52 Vilniaus sankryžose esančias kameras planuojama naudoti ne tik eismo reguliavimui, bet ir pažeidimų fiksavimui, apie kuriuos bus pranešama policijai, o ši už juos taikys baudas.

„Kultūringiems vairuotojams bus žalia šviesa, o tiems, kas taisyklių nesilaiko, ateis ir baudų laikas. Nors ir labai jų nesinori, tačiau to reikia ne tam, kad būtų nubausta kuo daugiau žmonių, bet tam, kad kelionė į darbą arba namus truktų kuo trumpiau“, – kalbėjo R. Šimašius.

Jis taip pat sakė, kad šalia EVC kamerų taip pat galės būti panaudojamos kameros viešajame transporte.

„Norime, kad autobusų ar troleibusų maršrutuose, kur atsitinka daugiau incidentų, viduje būtų kameros. Taip pat, kad vaizdo registratoriai išorėje būtų panaudojami padedant policijai nustatyti baudas. Jeigu prieš autobusą, kuris turi kamerą kas nors užlenda ir užstoja įvažiavimą į sankryžą, akivaizdu, kad tai ne tik formalus pažeidimas, bet ir sukelia pasekmes“, – DELFI sakė sostinės meras.

Korius vadina sėkme

Vienas pagrindinių pažeidimų, kuriuos galėtų užfiksuoti EVC kameros – sankryžų blokavimas, kurį Vilniaus miesto savivaldybė jau pradėjo spręsti su jose nudažytais geltonais koriais.

„Pastebėjome, kad daug vairuotojų net nežinojo, jog negalima blokuoti sankryžų. Tikiuosi, kad 90 proc. dabar jau žino. Logiškai reikia prieiti prie to, kad tiems, kam nepadėjo suteikta informacija, bus skiriamos baudos“, – įspėjo R. Šimašius.

„Susisiekimo paslaugų“ Eismo skyriaus vadovas Aleksejus Apanovičius pusiau juokais užsiminė, kad sankryžas daugiausiai blokuoja BMW markės automobilių vairuotojai.

„Tačiau geltoni koriai jau pasiteisino. Stebėdami sankryžas matome, kad vairuotojai jas blokuoja mažiau. Tai matome ir tose sankryžose, kur jos dar nenudažytos, tad viešinimas davė teigimų rezultatų“, – apibendrino jis.

A. Apanovičius taip pat priminė, kad vairuotojai turėtų nepamiršti, jog norėdami patekti į vadinamuosius „žaliuosius koridorius“, kai žalia šviesa dega keliose sankryžose iš eilės, turi neviršyti leistino greičio, o geriausia – važiuoti maždaug 45 km per val. greičiu.

Prisitaiko prie kalendoriaus

„Susisiekimo paslaugų“ l. e. p. direktorė Modesta Gusarovienė pasakojo, kad Vilniuje šiuo metu veikia 6 „žalieji koridoriai“. Taip pat yra pačių „Susisiekimo paslaugų“ sukurti „žalieji koridoriai“, kai buvo sukoordinuotos kelios sankryžos tarpusavyje.

„Kartais operatoriai mato, kad yra didelis kamštis ir tam, kad išvalytų gatvę jie patys gali įjungti tam tikras programas, kurios sukurtos iš anksto“, – sakė ji.

M. Gusarovienė informavo, kad Vilniuje yra 13 informacinių švieslenčių ir 12 eismo matuoklių.

Ji taip pat priminė, kad visų 52 Vilniaus sankryžose esančių kamerų tiesioginę transliaciją galima stebėti interneto puslapyje www.sviesoforai.lt.

Kalbėdama apie šviesoforų reguliavimą M. Gusarovienė, pasakojo, kad jų veikimo režimai nuolat keičiasi.

„Diena dienai nelygi, todėl skirtingoms dienoms yra sudaromas skirtingas šviesoforinių ciklų grafikas. Pavyzdžiui, kai vasarą būna ilgieji savaitgaliai, žinome, kas darosi, kai vilniečiai išvyksta iš miesto, arba kai po to sugrįžta“, – teigė „Susisiekimo paslaugų“ vadovė.

EVC įkurtas 2008 metais.

Šaltinis www.delfi.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...