captcha

Jūsų klausimas priimtas

Ekspertai pasisakė apie telefoninės pagalbos jaunimui kokybę

Naujas tyrimas apie telefoninę pagalbą vaikams ir jaunimui rodo, kad savanoriai savo užduotį atlieka gerai ir jų teikiama emocinė pagalba yra kokybiška. 
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Lietuvos sveikatos mokslo universiteto specialistai pirmą kartą įvertino „Jaunimo linijos“ ir „Vaikų linijos“ telefoninę pagalbą. Trečiadienį šio tyrimo rezultatai pristatomi Seimo socialinių reikalų komitete

Ekspertai sako, kad daugiau kaip 80 procentų pokalbių emocinės pagalbos telefonais pavyksta gerai ir skambinusiems asmenims yra suteikiama tinkama pagalba. Tai atskleidė atlikta Jaunimo ir Vaikų linijų pokalbių analizė.

Pasak emocinės paramos tarnybų asociacijos vadovo Aido Vagonio šiose linijose dirbantys savanoriai yra gerai pasiruošę, o pokalbio sėkmę rodo pasikeitusi skambinusiojo jaunuolio nuotaika

Aidas Vagonis sako, kad dabar emocinės pagalbos linijų savanoriai gali atsiliepti į vieną iš septynių skambučių. Jo teigimu didesnis valstybės finansavimas leistų padėti daugiau jaunuolių ir vaikų. Pasak A. Vagonio kai kurios pagalbos linijos iš valstybės gauna tik apie 20 procentų jų veiklai reikalingų lėšų, kitas turi susirinkti iš rėmėjų.

Vien Jaunimo linija per dieną atsiliepia į 300–350 skambučių.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...