captcha

Jūsų klausimas priimtas

Avarija Kauno rajone: BPC vadovas paaiškino, kodėl liudininko nesujungė su policija

Bendrojo pagalbos centro vadovas Audrius Čiuplys sako, kad specialistai avarijos Kauno rajone liudininko su policija nesujungė, nes jis plūdosi ir nepateikė būtinos informacijos.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Pasak BPC vadovo, norint sulaukti pagalbos, būtina atsakyti į operatoriaus klausimus, o ne kažko iš jo reikalauti.

„Ne skambinantysis turi nurodinėti, kaip operatoriui elgtis. Mes negalime žinoti, kas atsitiko, jei skambinantysis nepasako“, –  teigia A. Čiuplys.

Jis teigė, kad šiuo atveju operatorė negalėjo gauti informacijos iš skambinančio žmogaus, tad praėjus keliolikai sekundžių nuo skambučio pradžios, skambinančiam žmogui buvo suteiktas Kauno mieto kelių policijos tarnybos numeris.

A. Čiuplio teigimu, žmogui, paskambinusiam į BPC, tereikia atsakyti į kelis klausimus apie įvykio aplinkybes. Nors skambinęs pilietis Donatas vos atsiliepus operatorei reikalavo sujungti su Kelių policija, BPC viršininko teigimu, tokiais atvejais daug naudingiau atsakyti į operatorės klausimus. Ji, sužinojusi įvykio aplinkybes, būtų sujungusi skambinusįjį su policija ir jai perdavusi pradinę įvykio informaciją.

 „Operatoriai nejungia neišsiaiškinę, kas atsitiko, nes tuo metu galbūt reikia ir greitosios pagalbos, ir priešgaisrinės tarnybos, ir policijos. Tai bandoma išsiaiškinti, kad visos tarnybos būtų informuotos laiku“, – aiškino BPC viršininkas.

Jis neslėpė, kad skambučiai į BPC neretai būna melagingi ar netikslūs. Iš 3,6 mln. skambučių praėjusiais metais tik 760 tūkst. buvo tikri įvykiai. Kas dieną BPC yra užregistruojama 1000–1500 įvykių, kurie priskiriami policijos kompetencijai, apie 1000 įvykių – Greitosios medicinos pagalbos ir apie 60–100 įvykių, kurie priskiriami Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos kompetencijai.

Tuo metu žiniasklaidoje paviešintas liudininko vaizdo įrašas, kuriame matoma, kaip jis kalbasi su centro specialistais ir bando pranešti apie kelyje įtartinai važiuojantį galbūt neblaivų vairuotoją, kuris po kelių minučių, susidūręs su kitu automobiliu, per avariją ir žuvo.

Avarijos liudininkas tvirtina, kad nelaimė galėjo ir neįvykti, jei Pagalbos centras būtų greičiau sureagavęs į jo skambutį. Liudininkas teigia paskambinęs į centrą norėdamas pranešti, kad, jo nuomone, už vairo sėdi neblaivus vairuotojas.

Pasak vyriškio, centro specialistai jo su Kauno kelių policija nesujungė, o, paprašius padiktuoti telefono numerį, paaiškėjo, kad jis buvo klaidingas.

Kauno apskrities Kelių policijos vadovas Danas Česnauskas portalui 15min.lt sakė, kad neaišku, ar policijos patruliai būtų greitai sureagavę į įtartino vairuotojo veiksmus, nes tai priklauso, kaip arti buvo patrulis. Pasak D. Česnausko, tai dar nereiškia, kad vairuotojas buvo neblaivus – gal jis tiesiog pasijuto blogai. Kol kas tyrimų rezultatų, ar žuvęs vairuotojas buvo neblaivus, nėra.

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...