captcha

Jūsų klausimas priimtas

Renka parašus dėl magistralės

Netoli Vilniaus esančio Nemėžio gyventojai renka parašus, kad kaip ir iki šiol būtų galima pėstiesiems ir automobiliams kirsti šalia gyvenvietės esančią automagistralę. Kelių direkcijos specialistai teigia, kad dėl pėsčiųjų ir vairuotojų didesnio saugumo magistralės rekonstrukcijos planų keisti neketinama.
K. Vanago (BFL) nuotr.
K. Vanago (BFL) nuotr.

Nemėžio seniūnijoje gyvena 10 tūkst. žmonių. Už 8 km nuo sostinės plečiamos individualios statybos. Dauguma dirba sostinėje. Tad dažnai tenka kirsti automagistralės atkarpą norint nueiti į autobusų stoteles, mokyklą ar seniūniją. Judraus kelio Vilnius-Minskas atkarpoje ties Nemėžiu iki šiol buvo ribojamas eismas iki 50 km/val. Po kelio atkarpos rekonstrukcijos, bus atidarytas pėsčiųjų tiltas. Transporto greitis padidintas iki 80 km/val. ir automobiliais kirsti magistralę bus draudžiama. Nepatenkinti Nemėžio gyventojai renka parašus, kad bent viena buvusi automobilių apsisukimo vieta būtų palikta.

Nemėžio seniūnas sako, kai buvo rekonstrukcijos aptarimas,žmonių reakcijos nebuvo, esą tik dabar jie pastebėjo būsimus nepatogumus.

„Keturi kaimai: Daržininkai, Tolkatiškės, Klonio sodų bendrija ir Didžiasalis, apie 2 tūkst. gyventojų dabar turės papildomai nuvažiuoti apie 12 km. [...] Pravažiuoti čia jau litras benzino ir kainuos“, – sako Nemėžio seniūnas Vlodzimiež Sipovič.

Seniūnas teigia, kad per magistralę automobiliams galėtų būti paliktas vienas apsisukimas. Tačiau Kelių direkcijos specialistai sako, kad pėsčiųjų perėjos negali būti automagistraliniame kelyje. Taip pat ir apsisukimo vietų automobiliams.

„Tuo keliu per dieną pravažiuoja daugiau nei 10 tūkst. automobilių. Tranzitu važiuojama tolimųjų reisų vairuotojai. Tokioje vietoje padaryti miesto tipo sankryžą, apsisukimą – ypatingai nesaugu. Tokiais atvejais problema nesprendžiama žiedine sankryža, nes ji komplikuotų eismą. Tranzitinio eismo poreikis yra dešimteriopai, galbūt dar daugiau kartų didesnis negu vietinio eismo poreikis. Reikia ieškoti kompromiso“, – įsitikinęs Automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas Nemunas Abakauskas.

Jo teigimu, šioje vietoje per 10 metų įvyko trys eismo įvykiai, kuriuose nukentėjo pėstieji. Viaduko įrengimas kainuos apie 1,5 mln. eurų. Ateityje esą planuojama įrengti pesčiųjų ir dviračių takus nuo Nemėžio iki Skaidiškių viaduko abiejose magistralės pusėse.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...