captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kaip nešioti rankinę, kad nepakenktume savo laikysenai?

Svoris, kasdien nešiojamas ant pečių, mums toks įprastas, kad prie jo esame pripratę ir retai apie jį pagalvojame. Kineziterapeutė Alina Agekianaitė sako, kad, jeigu rankinės svoris viršija 10 procentų mūsų kūno svorio, tai gali lemti laikysenos pokyčius.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Svoris, kasdien nešiojamas ant pečių, mums toks įprastas, kad prie jo esame pripratę ir retai apie jį pagalvojame. Kineziterapeutė Alina Agekianaitė sako, kad, jeigu rankinės svoris viršija 10 procentų mūsų kūno svorio, tai gali lemti laikysenos pokyčius.

„Dažniausiai rankinės yra nešiojamos ant vieno peties. Jeigu rankinės svoris viršija 10 procentų kūno svorio, ilgainiui tai gali lemti laikysenos pokyčius. Dažniausiai vienas petys leidžiasi žemyn, kitas truputį kyla į viršų, juosmuo lenkiasi į šoną, dubuo truputį pasisuka į priekį. Dėl to didėja juosminės dalies linkis. Atsiranda raumenų disbalansas, gali pradėti skaudėti pečių juostos, kaklo raumenis, gali atsirasti tirpimai rankose. Tada galima įtarti nervo pažeidimą“, – aiškina „Sveiko stuburo mokyklos“ kineziterapeutė A. Agekianaitė.

Plačiau apie tai – LRT Televizijos laidoje „Labas rytas, Lietuva“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...