captcha

Jūsų klausimas priimtas

Teismas turės iš naujo nagrinėti „15min“ ir „Lryto“ ginčą dėl publikacijų

Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti vienos didžiausių šalyje žiniasklaidos grupių „Lietuvos rytas“ įmonės „Lrytas“, valdančios portalą lrytas.lt, ir bendrovės „15min“, kuriai priklauso tokio paties pavadinimo naujienų portalas, ginčą dėl straipsnių publikavimo.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti vienos didžiausių šalyje žiniasklaidos grupių „Lietuvos rytas“ įmonės „Lrytas“, valdančios portalą lrytas.lt, ir bendrovės „15min“, kuriai priklauso tokio paties pavadinimo naujienų portalas, ginčą dėl straipsnių publikavimo.

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) birželio 12 dieną nutarė grąžinti bylą Vilniaus apygardos teismui, kad šis tinkamai įvertintų portale lrytas.lt publikuotų straipsnių pobūdį.

„Kasacinis teismas pažymi, kad, analizuojant byloje pateiktas ieškovo ir atsakovo publikacijas, matyti, jog apeliacinės instancijos teismas, vertindamas ieškovo („15min“ – BNS) pažeidimo apimtį, neanalizavo ir nepateikė vertinimo, ar atsakovo („Lrytas“ – BNS) publikacijose, kurios pripažintos kaip pažeidžiančios ieškovo teises, nėra informacijos – įprastinio pobūdžio informacinių pranešimų apie įvykius, kuri nelaikoma autorių teisių objektu“, – teigiama LAT nutartyje.

Vilniaus apygardos teismas pernai lapkritį buvo patenkinęs „15min“ skundą ir įpareigojo „Lrytą“ pašalinti iš portalo lrytas.lt 18 straipsnių. Tuomet teismas bendrovei „Lrytas“ taip pat priteisė sumokėti 7,2 tūkst. eurų kompensaciją bendrovei „15min“ ir 2,5 tūkst. eurų bylinėjimosi išlaidų.

„15min“ siekė iš viso prisiteisti 37,7 tūkst. eurų nurodydama, jog per 20 publikacijų, kurios 2012 metais pasirodė portale lrytas.lt, buvo perspausdintos iš 15min.lt, pažeidžiant intelektinės nuosavybės teises.

Pernai gegužę Vilniaus apygardos teismas priėmė analogišką sprendimą ir dėl 15min.lt portale perspausdintų lrytas.lt publikacijų. Teismas tuomet įpareigojo portalą pašalinti 26 publikacijas, taip pat už pažeistas portalo lrytas.lt ir dienraščio „Lietuvos rytas“ autorių teises sumokėti 14,5 tūkst. eurų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...