captcha

Jūsų klausimas priimtas

NATO oro policijos naikintuvai kilo 5 kartus atpažinti Rusijos karinių orlaivių

Praėjusią savaitę Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo penkis kartus atpažinti prie Baltijos valstybių sienų skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
T. Lukšio (BFL) nuotr.
T. Lukšio (BFL) nuotr.

Praėjusią savaitę Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo penkis kartus atpažinti prie Baltijos valstybių sienų skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.

Gegužės 26 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai buvo pakelti atpažinti ir palydėti virš Baltijos jūros skridusį Rusijos Federacijos karinį transporto lėktuvą „An-26“. Orlaivis skrido į Kaliningrado sritį iš žemyninės Rusijos Federacijos dalies pagal iš anksto suderintą planą, su įjungtu automatiniu atsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė, rašoma pranešime spaudai.

Gegužės 27 d. NATO naikintuvai kilo du kartus. Pirmą kartą kilo siekiant identifikuoti du Rusijos orlaivius „SU-24“, skridusius virš Baltijos jūros iš ir į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be plano, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio nepalaikė. Antrą kartą naikintuvai buvo pakelti siekiant identifikuoti Rusijos Federacijos orlaivį „AN-72“, skridusį virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be išankstinio plano, su įjungtu automatiniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė. 

Gegužės 28 d. NATO naikintuvai kilo vieną kartą siekiant identifikuoti du Rusijos orlaivius „SU-27“ (galimai „SU-24“), skridusius ties Kaliningrado sritimi virš neutraliųjų tarptautinių vandenų. Orlaiviai skrido ne pagal iš anksto suderintą planą, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio su skrydžių valdymo centru nepalaikė.

Gegužės 30 d. NATO oro policijos naikintuvai kilo vieną kartą, siekiant identifikuoti karinį transporto lėktuvą „AN-26“, kuris vykdė skrydį virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos Federacijos dalį pagal suderintą planą, su automatiniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė, bei šalia Kaliningrado srities skridusį  SU-27, kuris skrido ne pagal planą, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio su skrydžių valdymo centru nepalaikė.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...