captcha

Jūsų klausimas priimtas

Ar tikrai važiuodami antrąja juosta tikslą pasieksime greičiau?

Mieste nuolat atsiranda bent keli automobiliai, kurie lėtai rieda antrąja eismo juosta. Iš paskos važiuojantys vairuotojai pyksta ir blaškosi, tačiau iš kelio niekas nesitraukia. Nemažai vairuotojų net nežino, kad į antrąją eismo juostą išvažiuoti galima tik lenkiant ar apvažiuojant kliūtį. Kelių eismo taisyklėse (KET) aiškiai nurodyta visuomet laikytis dešinės kelio pusės.
A. Ufarto (BFL) nuotr.
A. Ufarto (BFL) nuotr.

Mieste nuolat atsiranda bent keli automobiliai, kurie lėtai rieda antrąja eismo juosta. Iš paskos važiuojantys vairuotojai pyksta ir blaškosi, tačiau iš kelio niekas nesitraukia. Nemažai vairuotojų net nežino, kad į antrąją eismo juostą išvažiuoti galima tik lenkiant ar apvažiuojant kliūtį. Kelių eismo taisyklėse (KET) aiškiai nurodyta visuomet laikytis dešinės kelio pusės.

„Vairuotojai dažnai pasirenka antrąją juostą, motyvuodami tuo, kad ši juosta yra geriau prižiūrėta, jos geresnė danga, tačiau tai yra KET pažeidimas. Per metus gana daug vairuotojų už tai yra nubaudžiami. Mūsų duomenimis, daugiau nei 700 vairuotojų pernai buvo nubausti už šį KET pažeidimą“, – sako Susisiekimo ministerijos Saugaus eismo skyriaus vedėjas Vidmantas Pumputis.  

Dažnai vairuotojai teisinasi, kad važiuoti pirmąja juosta trukdo viešasis transportas ir duobės, taip pat manoma, kad, važiuojant antrąja juosta, tikslą galima pasiekti daug greičiau. Ar tikrai? LRT Televizijos laida „Keliai. Mašinos. Žmonės“ nusprendė atlikti eksperimentą ir įsitikinti, kuria juosta tą patį atstumą nuvažiuosime greičiau.

Plačiau apie tai žiūrėkite laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ reportaže. 

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...