captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Spragtuko“ veiksmas persikėlė į XIX-ojo amžiaus Vilnių

Nacionaliniame operos ir baleto teatre rengiamas naujas baleto „Spragtukas“ pastatymas. Pasak jo choreografo Krzysztofo Pastoro, jis taip įsimylėjęs Vilnių, kad ir „Spragtuko“ veiksmą perkėlė į XIX-ojo amžiaus Lietuvos sostinę.
LRT Stopkadras
LRT Stopkadras

Nacionaliniame operos ir baleto teatre rengiamas naujas baleto „Spragtukas“ pastatymas. Pasak jo choreografo Krzysztofo Pastoro, jis taip įsimylėjęs Vilnių, kad ir „Spragtuko“ veiksmą perkėlė į XIX-ojo amžiaus Lietuvos sostinę.

ŠI savaitė Nacionaliniame operos ir baleto teatre – ypatinga. Trečiadienį teatro scenoje – koncertas, kuriame pasirodys žymūs pasaulio solistai, baleto šokėjai ir tokie dirigentai, kaip Justus Frantzas ar Krzysztofas Pendereckis. Jau po kelių dienų, penktadienį, vieno gražiausių pasaulio baletų – Piotro Čaikovskio „Spragtuko“ – premjera. Pastatymo choreografas – K. Pastoras.

„Esu pastatęs nemažai šiuolaikinių baletų, sudėtingų šokių. Tačiau ir pats turiu vaikų, seniai svajojau ką nors sukurti visai šeimai. Ir „Spragtukas“ man – išskirtinis spektaklis“, – teigia choreografas, baleto trupės meno vadovas K. Pastoras.

Baleto dailininkas Viačeslavas Okunevas, choreografo prašymu, scenografijoje įpynė subtilių nuorodų į XIX-ojo amžiaus Vilnių. Mergaitės Mari sapne dailininkas sako pabandęs įsivaizduoti, kaip galėtų atrodyti idealus teatras.

„Man buvo iškilę sunkumų su indais. K. Pastoro sumanymu, yra šokantys puodeliai, arbatinukas, ir tai sudėtinga. Reikia ir šokti, ir dar atlikti triukus. Atrodo įdomiai, bet vaidinti didžiulį indą – patikėkite, nelengva“, – tikina dailininkas V. Okunevas.

Norėdamas išskirti stiprias baleto trupės solistes moteris, choreografas Pelių karalių pakeitė į Pelių karalienę. Pagrindinius vaidmenis Mari ir Spragtuką atlieka jauni teatro solistai.

„Man labai patinka šitame spektaklyje pats finalas, kada jau antro veiksmo pati pabaiga, kada ji atsibunda po savo sapno ir ateina Droselmajeris su savo sūnėnu, ir tai yra tas susapnuotas princas“, – sako baleto solistė Kristina Gudžiūnaitė.

Choreografo K. Pastoro sumanymu, vaidmenis mokosi penkios baleto šokėjų sudėtys. Spektaklio muzikos vadovas ir dirigentas – Martynas Staškus.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kultūra

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...