captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kino teatras „Pasaka“ supažindins su kino virtuve

Birželio 10, 11 ir 12 dienomis kino teatras „Pasaka“ kino mėgėjus kviečia pažinti kūrybinę kino užkulisių pusę – savo žinias apie kiną plėsti trumpuose kino kursuose „In The Mood For Cinema“.
KC Pasaka nuotr.
KC Pasaka nuotr.

Birželio 10, 11 ir 12 dienomis kino teatras „Pasaka“ kino mėgėjus kviečia pažinti kūrybinę kino užkulisių pusę – savo žinias apie kiną plėsti trumpuose kino kursuose „In The Mood For Cinema“.

Tai trumpas paskaitų ciklas kino mėgėjams ir svajojantiems apie kino profesionalo kelią. Nagrinėjant kino istoriją, specialiuosius efektus, techninius pasiekimus, kameros judesį ir kitus filmų elementus, didinamas žinių bagažas ir šio meno supratimas. Šios žinios padeda įvertinti kiną kur kas platesne prasme, daug daugiau pamatyti kadre, o svarbiausia, pajusti dar didesnį malonumą žiūrint filmus, rašoma kino teatro „Pasaka“ pranešime spaudai.

Svarbiausia kino dalis yra istorija – vidinis veikėjo pasaulis, todėl į visus elementus –  kameros judesius ir net specialiuosius efektus, bus žiūrima būtent per šią prizmę. Tokiu būdu bus galima ne tik suprasti techninius elementus, bet ir atrasti – naujas jau matytų filmų prasmės ar dar niekada nematytus kadrus. Nors kursuose bus paliesta tik dalis šios meno šakos, kiekvienas apsilankęs galės išmokti žiūrėti į filmus naujomis akimis.

Kursus ves kinomanas Justinas Dudonis.

Birželio 10 d. – Kino efektų istorija

Nuo Georgeso Melieso iki Jameso Camerono ar Terenc`oe Malicko – kino efektai gali būti skirti ne tik mus nustebinti, tačiau ir leisti mums patekti į vidinius veikėjų pasaulius. Kokiais būdais efektai buvo kuriami prieš šimtą metų ir dabar? Lėlės, grimas, kompiuteriniai efektai, tapymas ant stiklo, makiažas, animatronika – visa tai yra kino istorijos dalis, padedanti papasakoti dar įdomesnes istorijas ir sukurti gilesnius vidinius bei išorinius veikėjų pasaulius.

Birželio 11 d. – Kameros judesio subtilybės

Kartais labai mažas kameros judesys gali turėti labai didelę emocinę vertę, o ilgas dublis  priversti šiurpulius bėgti per visą kūną. Visi šie judesiai pasidaro dar įdomesni ir suteikia dar daugiau malonumo, kai supranti kaip jie atliekami, planuojami ir kokia jų vieta kino istorijoje. Pažvelgsime į sudėtingus kameros judesius šiuolaikinių meistrų – Paulo Thomaso Andersono, Martino Scorsese ir kitų kūryboje, bei įrankius naudojamus jiems pasiekti. Kiekvienas judesys kine turi reikšmę ir ją suprasti yra neapsakomas jausmas.

Birželio 12 d. – Japonijos ir Honkongo kino salos

Azijos kinas turi didžiulę įtaką viso pasaulio kino filmams. Sergio Leone kopijavo Akira Kurosawa, Tarantino buvo įkvėptas Honkongo kino. Japonijos, Kinijos ir Honkongo kine yra ypač daug nepaprastai įdomių filmų, kuriuos atrasi tikrai verta. Nuo Yasujiro Ozu rėmų rėmuose ar Kurosawos techniškumo iki Kar Wai Wong melancholiškųjų „Chungking Express“ ir „In The Mood For Love“, bei John Woo nesibaigiančių kulkų ir balandžių. Azijos kinas yra kitoks ir vertas atradimo.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kultūra

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...