captcha

Jūsų klausimas priimtas

Šilumą operos scenoje paskleis Sevilijos saulė ir ispaniškas charakteris

Vilniuje, Nacionaliniame operos ir baleto teatre, vyksta paskutinės repeticijos prieš premjerą. Kūrybinė grupė iš Ispanijos stato Gioachino Rossini komiškąją operą „Sevilijos kirpėjas“. Menininkų teigimu, operoje sceną sušildys Sevilijos saulė ir ispaniškas charakteris.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.
V. Skaraičio (BFL) nuotr.

Vilniuje, Nacionaliniame operos ir baleto teatre, vyksta paskutinės repeticijos prieš premjerą. Kūrybinė grupė iš Ispanijos stato Gioachino Rossini komiškąją operą „Sevilijos kirpėjas“. Menininkų teigimu, operoje sceną sušildys Sevilijos saulė ir ispaniškas charakteris. 

Spektaklį statanti ispanų choreografė sako, kad
„Sevilijos kirpėjas“ tai – Ispanija, flamenkas ir smagi nuotaika.  Vieną populiariausių G. Rossini operų Vilniuje stato ispanų komanda: režisierius, choreografė, scenografas ir kostiumų dailininkė. Jie teigia pirmiausia norėję perteikti Sevilijos atmosferą, kur iš baltų namų balkonų virsta gėlės, žmonės geria vyną ir daug juokauja.

„Dažnai statytojai koncentruojasi į vieną, pagrindinį veiksmą scenoje, bet gyvenime vienu metu vyksta daug dalykų: kažkas žiūri per petį, prabėga šuo, kitas seka paskui. Šioje scenoje irgi bus daug gyvo veiksmo, artimo tikram gyvenimui“, – tikina režisierė statytoja ir choreografė Nuria Castejon.

Spektaklio choreografė juokauja, kad solistai turbūt jos nekenčia, nes reikalauja ne tik dainuoti, bet ir šokti flamenką. Kirpėjo Figaro vaidmenį, be kurio spektaklyje sustotų gyvenimas, kuria Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro solistas Mindaugas Rojus ir baritonas iš Rusijos Pavelas Jankovskij. Pastarasis teigia, kad Vilniuje choreografės energija jį sužavėjusi.

„Ji toks žmogus, kuris darbui atsiduoda 200 procentų. Kiekvienoje repeticijoje nemačiau, kad nors kartą prisėstų. Jos energija neabejotinai duoda rezultatų – mus užveda“, – teigia Pavelas Jankovskij.

Komiškoji G. Rossini opera – ne vien smagi meilės istorija. Padainuoti belkanto – iššūkis kiekvienam atlikėjui. Tai patvirtina ir pirmą kartą muzikos vadovu Nacionaliniame operos ir baleto teatre pakviestas dirbti Julius Geniušas.  

„Pagrindinis dainininkų, atlikėjų bei orkestro ieškojimas, užduotis – surasti teisingą štrichą ir deramai atlikti, kad jis nesigautų kaip koks dainavimo pratimas. Kiekvienas dainininkas turi surasti tiems pasažams kažkokią emociją, charakterį. Tai – labai sudėtingas uždavinys.

Sevilijos kirpėjo premjera Vilniuje vyks šį penktadienį, šeštadienį ir sekmadienį.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kultūra

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...