captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Gulbių ežero“ balerinos šoko Galvės ežere

Šeštadienio vakarą pirmą kartą mūsų šalies istorijoje klasikinis Piotro Čaikovskio baletas „Gulbių ežeras“ buvo parodytas senojoje Lietuvos sostinėje Galvės ežere.
BFL nuotr.
BFL nuotr.

Šeštadienio vakarą pirmą kartą mūsų šalies istorijoje klasikinis Piotro Čaikovskio baletas „Gulbių ežeras“ buvo parodytas senojoje Lietuvos sostinėje Galvės ežere.

Apžvalgos aikštelėje priešais Trakų pilį susirinkusi gausi publika ežere pastatytoje scenoje išvydo Maskvos didžiojo teatro žvaigždes – pagrindinį gulbės Odetos-Odilės vaidmenį atliekančią primabaleriną Jekateriną Krisanovą ir Zygfrydo vaidmenį atliekantį jos partnerį Dmitrijų Gudanovą.

Apie dvi valandas su pertrauka trukęs spektaklis vėlavo prasidėti beveik pusvalandį. Tiesa, buvo padaryta ir antra penkių minučių pertraukėlė, kurios prireikė dėl gamtos sąlygų – nuvalyti scenai. Nors niūrus oras ir lietus žmonių šeštadienio vakarą nebegąsdino, dangus pragiedrėjo ir net pasirodė vakarėjanti saulė, scenos pagrindą ilgainiui nuklojo rasa.

Pirmą kartą Lietuvoje surengtas toks didelis projektas sulaukė įvairių vertinimų ir nuomonių. Vieni gyrė ir džiaugėsi, kad baletas rodomas būtent čia – Trakuose, kur vietoj sienos scenos gale visi mato Trakų pilį, ir liko patenkinti pačiu pasirodymu.

„Labai patinka, – pasibaigus pirmai daliai sakė ponia Vida iš Vilniaus. – „Gulbių ežerą“ esu mačiusi kokių dešimt kartų, gal ir daugiau. Nuostabus spektaklis. Patinka tai, ką matau, balerinų plastika, tik, sakyčiau, labai prasta organizacija, nes iš čia, kur sėdžiu, matyti tik viršutinė šokėjų dalis, o pačios gražiausios ir svarbiausios – kojų – nesimato.“

Dėl prasto matomumo skundėsi ir VIP zonoje sėdintys vakaro svečiai. Kai kurie jų iš specialiai sumontuotos tribūnos persėdo arčiau scenos.

„Ten prastas matomumas, užstoja priešais sėdintys žmonės“, – vienos kitoms pasakojosi arčiau scenos persėdusios merginos.

Tarp žiūrovų buvo ir tokių, kurie kritiškai vertino patį balerinų pasirodymą, šokio techniką. Kitiems kliuvo ir susirinkusi publika: džinsai, pledai, buteliai alaus ir kibinai.

„Mane labai nuvylė į renginį susirinkusi publika. Operos ir baleto teatre Vilniuje veikiausiai niekad nepamatysime taip apsirengusių žmonių, geriančių alų tiesiog iš butelio, šūkčiojančių ir plojančių ne tarp spektaklio veiksmų, o tiesiog po vieno ar kito akto, kur nėra jokios muzikinės pauzės.

Na, paties reginio scenoje, kokį tikėjosi pamatyti, matyt, daugelis dėl prasto kėdžių išdėstymo neišvydo. Mano nuomone, šiek tiek pritrūko ir garso, na, jau nekalbant, kad buvo leidžiama fonograma, o ne gyvas orkestras atliko tą nuostabią muziką“, – kad neliko sužavėtas tuo, ką pamatė, portalui pasakojo vilnietis Gintaras.

Kad ir kiek patenkinti ar ne liko žiūrovai, jų aplodismentai baleto šokėjams buvo gana gausūs, o kai kurie jų neslėpė, kad tai pirmas kartas, kai gyvai scenoje regi baletą.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kultūra

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...