captcha

Jūsų klausimas priimtas

Įvertinkite: pristatė naują vaizdo klipą apie Lietuvą

Naujajame vaizdo klipe apie Lietuvą pasakojama ne žodžiais, o ryškiausiomis turistų iš viso pasaulio emocijomis, rašoma pranešime spaudai.
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

„Pagal „Google“ atliktą tyrimą, svajodami apie kelionę, net 66 proc. keliautojų peržiūri vaizdo klipus dar pirmajame kelionės etape – kai mąsto, kur keliauti. Tad naujas vaizdo klipas apie Lietuvą šioje vaizdų eroje buvo būtinybė. Labai norėjome ne tik reprezentuojančio turizmo galimybes Lietuvoje vaizdo klipo, bet ir žadančio turistams išskirtinę pažintį su šalimi, kuri nėra panaši į jokią kitą Europos šalį, keliančio pozityvias emocijas ir žadinančio norą apsilankyti bei, žinoma, atitinkančio šalies turizmo koncepciją „Lithuania. Real is Beautiful“. Būtent todėl įspūdingiausius Lietuvos vaizdus sugalvojome pateikti per turistų emocijas, pojūčius ir potyrius. Juk šiuolaikinis turistas pirmiausia kelionėse ieško naujų patirčių“, – pasakoja laikina Turizmo departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad vaizdo klipas pirmiausia orientuotas į turistus iš dešimties prioritetinių atvykstamojo turizmo rinkų: Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Norvegijos, Švedijos, Italijos, Prancūzijos, Kinijos, Izraelio, JAV ir Japonijos. Pagrindinis jo tikslas - formuoti Lietuvos, kaip patrauklios turizmui šalies, įvaizdį.

„Metai kuriant klipą prabėgo labai greitai, rodėsi, kad yra labai daug laiko, o jo buvo vis maža. Reikėjo bėgti paskui palankų orą, keisti sumanymą dėl neįvykusios žiemos, kuomet visą vasario mėnesi nesilaikė sniegas, gaudyti sprūstančią gyvą aktorių emociją, sutalpinti kilometrus Lietuvos į kino juostos milimetrus. Liko pojūtis, kad kūrėme ne klipą, o filmą“, – prisipažįsta režisierius Mykolas Vildžiūnas.

Lietuvą pristatantis vaizdo klipas bus naudojamas visose Turizmo departamento rinkodaros platformose: „Facebooke“ ir „Youtube“ paskyrose „Real is beautiful“, socialinių tinklų paskyrose užsieniečiams anglų, vokiečių, italų, prancūzų, japonų, švedų, norvegų, hebrajų kalbomis, Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginiuose ir parodose. Klipas taip pat išplatintas lietuvių bendruomenėms, ambasadoms, turizmo atstovybėms. Jis paviešintas ir svetainėje www.Lithuania.travel. Jį gali naudoti visi norintys pristatyti Lietuvą kaip turistinę šalį.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Lietuvoje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...