captcha

Jūsų klausimas priimtas

Į Lietuvos regionus iškeliauja nebylaus kino peržiūrų projektas „Garsinės peržiūros“

Kirtimų kultūros centras vykdo nebylaus kino peržiūrų ciklą „Garsinės peržiūros“. Garso takelius nebyliesiems filmams kuria ir gyvai atlieka šiuolaikinio eksperimentinio džiazo atstovai, „Auksinio scenos kryžiaus“ už muziką spektakliui nominantai, daugelio džiazo konkursų laureatai Mantas Augustaitis (būgnai), Simonas Šipavičius (saksofonas) ir Paulius Vaškas (gitara), rašoma pranešime spaudai. 
Organizatorių nuotr.
Organizatorių nuotr.

Po pirmojo renginio perpildytoje Kirtimų kultūros centro salėje ciklas rugpjūčio mėnesio pabaigoje iškeliauja į Lietuvos regionus.  Pasak projekto koordinatorės, Kirtimų kultūros centro projektų vadovės Onos Kotrynos Dikavičiūtės, „Garsinės peržiūros“ yra skirtos praplėsti kino renginių repertuarą regionuose ir per moderniąją muzikinę interpretaciją pažvelgti į nebylųjį kiną nauja

„Garsinių peržiūrų“ programa:

Rugpjūčio 21 d., 20:00, „Menų stotis“, Stoties g. 1, Mažeikiai

„Miegantis Paryžius“, rež. Rene Clair, 1924 m., 35 min. „Miegantis Paryžius“ – ankstyvojo mokslinės fantastikos žanro pavyzdys, sukurtas veikiant žaismingų siurrealizmo ir dadaizmo įtakai. Filmo veiksmas buvo filmuojamas ant Eifelio bokšto ir aktoriai kabėjo bei sėdėjo ant metalinių bokšto struktūrų be jokių apsaugų.

„Žaislinis namelis“,  rež. Buster Keaton, 1921, 23 min. Filmas „Žaislinis namelis" yra tarsi sapnas sapne – pilnas simbolikos, besidubliuojančių personažų, veidrodžių ir siurrealių vaizdų, nuolat komiškai apgaunančių žiūrovą.

„Namas, kuriame vaidenasi“, rež. Buster Keaton, 1921, 20 min. Šiame filme Busteris Keatonas vaidina nuoširdų banko klerką, kuris klaidingai apkaltinamas banko apiplėšimu ir sukčiavimu. Priešingai nei „Žaisliniame namelyje" ar „Miegančiame Paryžiuje", čia magiški elementai yra tik apgaulė, skirta suklaidinti ne žiūrovą, o filmo veikėjus.

Organizatorių nuotr.

Rugpjūčio 22 d. 19:00, kino teatras „Minija“, Kvietinių g. 3, Gargždai

„Berlynas: didžiojo miesto simfonija“, rež. Walther Ruttmann,  1927 m., 65 min. Šis filmas – besiužetis miesto portretas, atskleidžiantis nebyliojo kino įvairovę.

Rugpjūčio 23 d., 21:00, kultūros pieva „I love Palanga“, Vytauto g. 39A, Palanga.

„Aš gimiau, bet...“, rež. Yasujiro Ozu, 1932 m., 100 min. Tai – pirmasis Ozu filmas, sulaukęs visuotinio pripažinimo ir, „Kinema Jumpo“ apklausos duomenimis, išrinktas geriausiu japonų metų filmu, be to įvardijamas kaip pirmasis japonų socialinės kritikos filmas. Šis filmas – pasakojimas apie sunkų vaikų augimą, prasidedantis kaip triukšminga Busterio Keatono stiliaus komedija, bet greitai įgaunantis tamsesnių spalvų, kadangi vaizduojama klasikinė konfrontacija tarp vaikystės naivumo ir suaugusiųjų veidmainystės.

Rugpjūčio 30 d. 20:00, Alytaus dailės mokykla, S. Dariaus ir S. Girėno g. 25, Alytus.

„Katė ir kanarėlė“, rež. Paul Leni, 1927 m., 108 min. „Katė ir kanarėlė“ – pirmasis siaubo komedijos filmas, susiejęs slapstic komedijos ir vokiškojo ekspresionizmo žanrus.

Rugpjūčio 31 d. 19:00, Varėnos kultūros centro kino salė, J. Basanavičiaus g. 17, Varėna.

„Žmonės sekmadienį“, rež. Robert Siodmak, 1930 m., 73 min. Šiame filme matome būrelį žavių aktorių mėgėjų,  besimėgaujančių savaitgaliu tarpukario Vokietijoje. Šis filmas – unikalus dokumentinio ir meninio kino mišinys, įkvėpęs daugelį kino kūrėjų kartų visame pasaulyje.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kultūra

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...