captcha

Jūsų klausimas priimtas

Lietuvoje daugėja vyno gurmanų

Paskutinį gegužės savaitgalį vykusi paroda „Vyno dienos“  parodė, kad Lietuvoje jau susiformavo sluoksnis vyno vartotojų, kuriuos galima vadinti brandžiais. Jie žino, ko nori, perka vis aukštesnės kokybės vyną ir nevengia paragauti ko nors naujo, rašoma „Vyno klubo“ pranešime spaudai.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

Paskutinį gegužės savaitgalį vykusi paroda „Vyno dienos“  parodė, kad Lietuvoje jau susiformavo sluoksnis vyno vartotojų, kuriuos galima vadinti brandžiais. Jie žino, ko nori, perka vis aukštesnės kokybės vyną ir nevengia paragauti ko nors naujo, rašoma „Vyno klubo“ pranešime spaudai.

Per dvi dienas „Litexpo“ rūmuose vykusioje  parodoje apsilankė apie 3 800 lankytojų. Beveik trečdalis jų – profesionalai: someljė, restoranų darbuotojai, prekiautojai vynu ir kitais alkoholiniais gėrimais, žurnalistai ir tinklaraštininkai.

Aštuoniasdešimties vietų degustacijų salėje šiemet netilpo visi, norintys paragauti geriausių Bordo augaviečių, Gruzijos, Italijos ir Ispanijos vyno.

Someljė asociacija apdovanojo Vyno čempionato nugalėtojus, profesionalams Martynui Praviloniui ir Gediminui Matekoniui įteikė someljė pažymėjimus.

Pirmą kartą parodoje vyko vyno spėjimo varžybos „Nosis 2015“. Anot jas organizavusios Someljė mokyklos direktorės Agnės Dirgėlienės, gausus dalyvių skaičius rodo, kad lietuviai apie vyną žino pakankamai ir yra linkę savo žinias parodyti.

Šiemet parodoje didžiausią stendą turėjo įsirengę Italijos–Lietuvos prekybos rūmai, jame vydariai siūlė vynus iš Pjemonto, Sicilijos, Markės, Sardinijos, Toskanos bei kitų regionų.

Ne mažiau pastebimi buvo ir Lietuvos vyndariai. „Alitos“ stende buvo galima paragauti naujo nealkoholinio putojančio vyno. O mažieji vyno ir midaus gamintojai siūlė visą spektrą uogų ir vaisių pagrindu sukurtų gėrimų.

Anot „Vyno dienas“ organizuojančio „Vyno klubo“ direktorės Rasos Starkuvienės, parodos lankytojų portretas atspindi teigiamus vyno vartojimo kultūros pokyčius Lietuvoje: daugiau išmanymo, aktyvesnis noras mokytis ir savarankiškai rinktis, daugiau perkama specializuotose parduotuvėse. Išmanus pirkėjas nori vis daugiau nematytų ir neragautų produktų.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Kultūra

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...