captcha

Jūsų klausimas priimtas

Veido joga – žvaliai ir lygiai odai

Be kosmetikos produktų, odos puoselėjimui gali pasitarnauti ir veido jogos pratimai, kurie leidžia jaustis jaunatviškai ir suteikia odai žvalumo bei atpalaidavimo jausmą. Veido jogos trenerė Giedrė Bagdonienė „Eurovaistinės“ pranešime žiniasklaidai siūlo išbandyti kelis pratimus.
Gratisography/Pexels nuotr.
Gratisography/Pexels nuotr.

„Veido jogą sudaro pratimai viršutinei ir apatinei veido daliai. Ji padeda atpalaiduoti nuo patiriamų emocijų įtemptus veido raumenis ir treniruoti tas veido raumenų grupes, kurias būtina stiprinti, norint mėgautis gražiu veido ovalu, stangria ir jaunatviška oda“, – kalba trenerė.

Pasak G. Bagdonienės, veido jogos privalumas – daugelį pratimų patogu atlikti bet kurioje vietoje, pavyzdžiui, sėdint prie kompiuterio darbe, namuose ant sofos ar laukiant eilėje parduotuvėje.

Trenerė pabrėžia, kad veido jogos pagalba galima atsikratyti nepageidaujamų linijų ir raukšlių kaktoje bei šypsenos linijų apie akis ir lūpas. Vos keletas pratimų, pasak specialistės, suaktyvina kraujotaką, todėl veido ląstelės efektyviau aprūpinamos deguonimi ir maistinėmis medžiagomis, oda tampa švelnesnė, elastingesnė ir stangresnė, išryškėja veido bruožai.

Veido jogos pratimai:

Pelėda. Pratimas skirtas stiprinti kaktos raumenis, mažinti linijas ir raukšles.

Iš rodomųjų pirštų ir nykščių suformuokite C formą ir pridėkite rodomuosius pirštus virš antakių, o nykščius ant akiduobių. Rodomaisiais pirštais prispauskite kaktą virš antakių, žiūrėkite į viršų, tuo pat metu bandydami kilstelti antakius į viršų. Laikykite 2 sekundes, paskui atsipalaiduokite. Kartokite dar 3 kartus, pratimą užbaikite laikydami 10 sekundžių.

Išsipūtusi žuvytė. Pratimas treniruoja skruostų raumenis, pakelia ir lygina sritį skruostų sritį.

Išpūskite žandus, o lūpas suspauskite. Rankomis švelniai tapšnokite žandus 30 sekundžių.

Bučiniai dangui. Pratimas stangrina ir pripildo lūpų sritį, stangrina pasmakrę ir lygina kaklą.

Atloškite galvą ir siųskite dangui 10 bučinukų. Stenkitės, kad girdėtųsi pakštelėjimas. Atsipalaiduokite ir giliai įkvėpkite. Iškvėpimo metu lūpas šiek tiek papūskite į priekį, tarsi siųsdami oro bučinį. Atsipalaiduokite ir kartokite dar 2 kartus.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...