captcha

Jūsų klausimas priimtas

Sėkmingiausia reklamine kampanija Islandijos istorijoje tapo ugnikalnio išsiveržimas

Švytinti lava ir pelenų debesys – Islandijoje, turinčioje daugiau nei 30 ugnikalnių, tokius vaizdus galima pamatyti vidutiniškai kas penkerius metus. Tiesa, 2010-aisiais, išsiveržus Eyjafjoll ugnikalniui, imta manyti, kad turistų srautas drastiškai sumažės, tačiau rezultatas buvo priešingas. 
Vikimedija nuotr.
Vikimedija nuotr.

Kasmet į Islandiją milijonai turistų traukia pamatyti geizerių, o visai neseniai šioje šalyje atsirado nauja pramoga – „Lavos centre“ galima apžiūrėti didžiausią Europoje ugnikalniams ir žemės drebėjimams skirtą ekspoziciją.

„Lavos centro“ direktorius Hallgrimuras Kristinssonas su savo komanda įrengė saugų taką turistams, norintiems pamatyti lavos tunelį. Maždaug 30 metrų pločio tunelis yra didžiausias saloje. Šios ertmės susidarė iškart po išsiveržimo, kai ištekėjusi lava sustingo susidūrusi su įšalusiu žemės paviršiumi. Pagal uolienų sandarą galima įsivaizduoti, kaip susidarė visa Islandija.

Nuo tada, kai 2010-aisiais išsiveržė Eyjafjoll ugnikalnis, atvykstančių į šalį turistų padaugėjo penkis kartus.

„Ugnikalnio išsiveržimas 2010-aisiais buvo pati sėkmingiausia reklaminė kampanija mūsų šalies istorijoje. Iš pradžių nerimavome, kad turistų išvis nebeliks, bet įvyko priešingai“, – pasakoja H. Kristinssonas.

Plačiau – LRT KULTŪROS laidoje „Euromaxx“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...