captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Despacito“ paskelbta daugiausiai srautiniu būdu siunčiama daina

Puerto Riko dainininko Luiso Fonsi „Despacito“, kurios regetono žanro ritmas užvaldė pasaulį, trečiadienį buvo paskelbta daugiausiai srautiniu būdu siunčiama visų laikų daina.
Luisas Fonsis ir Daddy Yankee, AFP/Scanpix nuotr.
Luisas Fonsis ir Daddy Yankee, AFP/Scanpix nuotr.

Dainą įrašiusi studija „Universal Music Latin Entertainment“ paskelbė, kad originali ir atnaujintos „Despacito“ versijos įvairiose platformose, įskaitant „YouTube“ ir „Spotify“, buvo siunčiamos 4,6 mlrd. kartų.

„Despacito“ – seksualių užuominų pilna daina, prie kurios prisidėjo Puerto Riko reperis Daddy Yankee – išpopuliarėjo netrukus po išleidimo sausio mėnesį, o balandį užkariavo dar didesnę auditoriją atnaujinta, su popmuzikos garsenybe Justinu Bieberiu.

„Despacito“ nuvainikavo kanadiečio dainininko J. Bieberio 2015-ųjų dainą „Sorry“: pastaroji buvo siųsta 4,38 mlrd. kartų, nurodo „Universal“.

„Despacito“, kurios pavadinimas ispanų kalba reiškia „lėtai“, 10 savaičių išbuvo JAV populiariausių singlų sąrašo pirmojoje vietoje. Po „Macarena“ 1996 metais tai pirma ispaniška daina, pasiekusi šio sąrašo viršūnę.

„Siuntimas srautiniu būdu yra jungtis auditorijoms visame pasaulyje ir padėjo mano muzikai pasiekti kiekvieną planetos kampelį“, – sakoma L. Fonsio pareiškime.

„Universal Music Group“ – didžiausio pasaulyje įrašų studijų konglomerato – pirmininkas Lucianas Grainge`as „Despacito“ pavadino didžiausiu 2017 metų hitu.

„Srautinis siuntimas atvėrė galimybes dainai su kitokiu ritmu, iš kitokios kultūros ir kita kalba pasiekti didžiulę sėkmę visame pasaulyje“, – pareiškime sakė L. Grainge`as.

Jamaikos šokio ir hiphopo šaknų turintis regetonas istoriškai suteikdavo balsą Puerto Riko juodaodžiams, bet šios JAV teritorijos elitas jį atmesdavo.

Muzikos srautinis siuntimas pastaraisiais metais sparčiai augo. Niekas centralizuotai nevertina visų platformų duomenų, tad įrašų studijos turi laisvę skelbti skaičius ir rekordus.

„Despacito“ labai išpopuliarėjo „YouTube“, kur jau buvo ketvirtas pagal peržiūrų skaičių (2,66 mlrd.) klipas per visą istoriją. Nors daina buvo populiari ir „Spotify“, ji trečiadienį buvo šios platformos 39-oje visų laikų populiariausių dainų sąrašo vietoje.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...