captcha

Jūsų klausimas priimtas

Akimirksniu internete išgarsėjęs magas atskleidė, kaip sukurti populiarų filmuką

23-ejų metų Julius Deinas mėgsta stebinti praeivius gatvėje, o nufilmuotus savo nuotykius kelia į internetą. Dėl savo rankų miklumo jis akimirksniu tapo vienu populiariausių socialinių tinklų personalijų – vos per keletą dienų „Facebooke“ jo kuriami filmukai buvo peržiūrėti daugiau kaip 24 milijonus kartų. LRT KULTŪROS laidoje „Euromaxx“ jis papasakojo, kaip jam pavyko išpopuliarėti ir atskleidė, ko reikia tokiai sėkmei pasiekti.
J. Dein asmeninio archyvo nuotr.
J. Dein asmeninio archyvo nuotr.

„Mano tėvas to nesupranta. Socialiniais tinklais jis išvis nesinaudoja. Kai jam pasakiau, kad praėjusią savaitę mano vaizdo įrašus peržiūrėjo 50 milijonų „Facebooko“ vartotojų, jis pasakė: „Šaunu, o kaip sekasi laikyti egzaminus?“ Taip buvo po pirmųjų filmukų pasirodymo“, – šypsosi jaunasis magas.

Viskas prasidėjo prieš dvejus metus. J. Deinas savo triukus pradėjo filmuoti Kalifornijoje, kai ten gyveno mokydamasis pagal studentų mainų programą. Kol kiti studentai atliko praktiką, jis bandė įsitvirtinti internete. Grįžęs namo, tobulino triukus, baigė mokslus ir pasinėrė į magijos pasaulį.

Didžiausio populiarumo sulaukia tie filmukai, kuriuose jis bando užkariauti merginų dėmesį: ciklas „Kaip pasitelkiant triukus padaryti merginai įspūdį“ sulaukė jau 150 milijonų žiūrovų.

Dar besimokydamas mokykloje J. Deinas savo triukus rodydavo įvairiuose vakarėliuose, o dabar „Facebooke“ jis turi 8 milijonus sekėjų.

„Norint susukti filmuką, kuris pritrauktų 50 milijonų žiūrovų, reikia žmonių, kurie atvirai reaguotų. Paprastai gerai reaguoja tie, kurie atrodo pasitikintys savimi, draugiški ir lengvai bendraujantys“, – pastebi J. Deinas.

Anot jo, internete žiūrovai mato nepriekaištingą 5 minučių filmuką, bet kad toks būtų sukurtas, reikia daugybės valandų: „Reikia surinkti gerą komandą, rasti tinkamą vietą ir gerai išmokti atlikti triukus, o tai gali ir šimtą valandų užtrukti.“

J. Deinas prisipažįsta atidžiai stebintis, kas jo žiūrovams patinka, kad naujas vaizdo įrašas sulauktų dar didesnio populiarumo.

„Nepaprastai svarbi pagaunanti įžanga, gyvas, įtraukiantis turinys, glaustumas, pavadinimai, filmukas turi būti ne per ilgas. Tai sėkmės formulė. Labai svarbu šių taisyklių laikytis“, – atskleidžia jis.

Plačiau – LRT KULTŪROS laidoje „Euromaxx“.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...