captcha

Jūsų klausimas priimtas

„McDonald`s“ nutraukė pasipiktinimą sukėlusios reklamos transliavimą

Amerikiečių greitojo maitinimo restoranų tinklas „McDonald`s“ trečiadienį Didžiojoje Britanijoje nutraukė visuomenės pasipiktinimą sukėlusios TV reklamos transliavimą.
AFP/Scanpix nuotr.
AFP/Scanpix nuotr.

„Mes išgirdome (nusiskundimus – red.) ir nusprendėme nuo šiandien nutraukti mūsų „tėčio“ TV reklamos transliaciją. Atsiprašome visų, ką ji papiktino“, – tviteryje parašė bendrovė.

Prieštaringai vertinamoje reklamoje vaizduojamas berniukas, klausiantis savo mamos apie velionį tėtį, nuo kurio, kaip galima suprasti, berniukas smarkiai skyrėsi viskuo. Tačiau berniukui atsikandus „McDonald`s“ žuvainio, mama pasako, kad šis žuvainis buvo ir tėčio mėgstamiausias.

Didžiosios Britanijos reklamos standartų tarnyba sulaukė daugiau nei šimto žiūrovų skundų, kad „McDonald`s“ išnaudoja gedulo temą norėdama parduoti savo produkciją. Tas faktas itin papiktino dar ir todėl, kad netrukus – birželio 18 d. – Jungtinėje Karalystėje bus minima Tėvo diena.

„Teigti, kad vienu patiekalu galima palengvinti gedulą, yra itin nejautru“, – sakė labdaros organizacijos „Grief Encounter“ vadovė Shelley Gilbert.

Reklama buvo pradėta transliuoti gegužės 12 d. ir turėjo būti transliuojama septynias savaites.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close