captcha

Jūsų klausimas priimtas

Avižiniai dribsniai: kaip pamėgti

Daugelis žmonių įsitikinę, kad iš avižų dribsnių nepavyks pagaminti nieko skanaus, o juos galima valgyti nebent „atžagariais dantimis“ – ne dėl skanumo, o tik dėl sveikatos, rašoma pranešime spaudai.
Pra
Pra

„Yra toks visiems žinomas posakis: „Avižos skirtos tik arkliams“. Galbūt dauguma vis dar tiki šiuo stereotipu. Manau, dauguma žmonių tiesiog nežino, ką iš jų galima būtų skanaus pasigaminti, todėl išverda – geriausiu atveju – bet kokią vadinamąją „greito paruošimo“ avižų košę ir tikisi kažkokio stebuklo“, – pastebi veganiško maisto tinklaraščio (http://www.veganpipiras.lt/)  blogerė Toma Vedrickienė. 

Jos šeimos virtuvėje avižų dribsniai yra dažnai naudojamas produktas. 

Vartoja ir dribsnius, ir miltus

„Mėgstame šiuos dribsnius pirmiausia todėl, kad jie suteikia sotumo jausmą. Vartojame glotnučiams (tirštiems kokteiliams), košei, blynams, blyneliams gaminti, dedame į batonėlius, sausainius, rutuliukus, pyragus, tortus, kepame iš jų net ir duoną. Iš tikro gaminu iš jų viską, išskyrus sriubas, nes mes jų tiesiog nevalgome“, – sako Toma.

Pasak veganiško maisto blogerės iš avižų esą galima pagaminti bet ką. Į vienus patiekalus dedami dribsniai, į kitus – iš šių dribsnių pasigaminti miltai. 

„Sumalę kavamale ar kokteiline gausite puikius miltus ir taip galite praplėsti savo kulinarinių šedevrų sąrašą. Mes juos labai vertiname, nes jie yra išskirtinai universalus produktas. Kiek domėjausi, avižų dribsniai turi kalio, fosforo, magnio, cinko, chromo, geležies, jodo. Taip pat vitaminų A, E, B1, B2, B6, P. Veganiškoje mityboje tai – svarbūs vitaminai, kuriuos organizmas įsisavina galbūt net geriau nei vartojant maisto papildus. Dažnai užtenka teisingai ir subalansuotai maitintis – nereikia jokių papildų“, – pranešime spaudai cituojama T. Vendrickienė. 

Rekomenduoja rinktis kokybę

Ji atskleidžia ir dar dvi svarbias patiekalų iš avižų dribsnių paslaptis. Jos šeima stengiasi rinktis tik kokybiškus avižų dribsnius. Atkreipia dėmesį į tai, kad jie būtų be priedų, natūralūs, malonaus kvapo. 

„Tai patikrinti galima tik gaminant ir ragaujant. Todėl derėtų pagalvoti, ar verta pirkti pačius pigiausius, ar visgi geriau rinktis aukštesnėje parduotuvės lentynoje padėtus dribsnius. Mūsų rekomendacija – rinktis tik kokybiškus, nes su jais maisto gaminimas bus vienas malonumas, o ir skoniu būsite patenkinti, – sako sveiko gyvenimo būdo šalininkė.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close