captcha

Jūsų klausimas priimtas

Asmeninis treneris pataria, kaip susikrauti sportinį krepšį

Atšilus orams ir danguje vėl pasirodžius saulei susizgribote, kad paplūdimio sezonui dar nepasiruošta? Užsibrėžėte tikslą, atradote motyvacijos, įsigijote sporto klubo abonementą ir jau ruošiatės eiti į sporto salę. O ką reikėtų pasiimti su savimi? Viską, ką reikėtų sukrauti į sportinį krepšį, išvardija profesionalus asmeninis treneris Andrius Birulinas.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Pasak trenerio A. Birulino, susiruošus keliauti į sporto klubą svarbiausia nepamesti motyvacijos. „Reikia su savimi atsinešti aiškiai suformuluotą tikslą – gerai žinoti, kodėl čia atėjote, ir ką norite pasiekti“, – sako treneris.

Kad būtų patogu ir higieniška

Kaip teigiama pranešime spaudai, į sportinį krepšį pirmiausia reikia įsidėti patogią sportinę aprangą ir avalynę. „Atsakingai pasirinkite sportinę avalynę – sporto klube tikrai pageidautina tokią avėti. Geriausia rinktis paprastus sportbačius. Visų pirma, to reikalauja higienos normos, antra, avėdami sportbačius sumažinsite traumų tikimybę. Galų gale, juk ne į paplūdimį einame, o sportuoti“, – šypsosi A. Birulinas.

Kai garderobu pasirūpinta, metas apmąstyti kitą „inventorių“: „Primygtinai siūlyčiau į sporto salę atsinešti rankšluostį. Yra žmonių, kurie gausiai prakaituoja. Ko gero, nei pačiam nėra malonu atlikus pratimą treniruoklį šlapią palikti, nei kitam, atėjusiam atlikti pratimą vėliau, šlapią vietą surasti. Rankšluostį reiktų pasitiesti ant treniruoklio, arba pasinaudojus treniruokliu jį nuvalyti.“

Be abejonės, treniruotės metu sušilsite, prarasite kvapą, ištrokšite. Todėl, pasak A. Birulino, būtina su savimi pasiimti vandens. Čia jau pagal kiekvieno asmeninius poreikius – kam gana mažo, kam reikia didesnio buteliuko.

Po treniruotės – sveikuoliškas kokteilis

Po treniruotės – pats metas išgerti sveikuolišką kokteilį. Jį, iš anksto paruoštą namuose, irgi vertėtų pasiimti su savimi į klubą.

„Sportuodami sudeginame daug kalorijų, išeikvojame daug energijos. Vadinasi, po treniruotės turime tai kompensuoti maistu. Būtina yra gauti baltymų, nes jie – pagrindinė raumenų „statybinė“ medžiaga. Siekiant „atsiskaityti“ su organizmu, geriausiai šiuo atveju tinka baltyminiai sveikuoliški kokteiliai. Juose apstu reikalingų medžiagų, taip pat jie neapsunkina, suteikia jėgų“, – paaiškina A. Birulinas.  

Tokių baltyminių kokteilių receptų pavyzdžių daug: galima, pavyzdžiui, sumaišyti liesos varškės, pieno, kiaušinių ir skanaus sirupo, galima sutrinti bananus, jogurtą, medaus.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...