captcha

Jūsų klausimas priimtas

Po kilusio skandalo „Pepsi“ teko atsisakyti reklamos, siejamos su „Black Lives Matter“

JAV gėrimų gamybos kompanijai „Pepsi“ trečiadienį teko atsisakyti savo naujos reklamos, kurioje nusifilmavo Kendall Jenner ir kurioje, kaip manoma, naudojamasi juodaodžių judėjimo „Black Lives Matter“ (Juodaodžių gyvybės svarbios) protestais siekiant išreklamuoti šį prekės ženklą.
Scanpix/Reuters nuotr.
Scanpix/Reuters nuotr.

Reklama sukėlė didžiulį pasipiktinimą socialiniuose tinkluose, kurių vartotojai apkaltino bendrovę siekiant pasipelnyti iš socialinio teisingumo siekiančio judėjimo.

„Pepsi“ siekė pasiųsti pasaulinę vienybės, taikos ir supratimo žinutę. Mes akivaizdžiai suklydome ir dėl to atsiprašome, – teigiama bendrovės pranešime. – Neketinome pasišaipyti iš jokio rimto dalyko. Mes šaliname šį turinį ir nutraukiame tolesnį jo naudojimą. Mes taip pat atsiprašome K. Jenner, kad ji atsidūrė šioje situacijoje.“

Minėtoje reklamoje K. Jenner eina gatve, kurioje vyksta protesto akcija, ir vėliau paduoda „Pepsi“ gėrimo skardinę policijos pareigūnui, o minia ima džiūgauti.

Tarp smerkiančių šią reklamą buvo ir kovos už juodaodžių pilietines teises lyderio Martino Lutherio Kingo duktė Bernice King, kuri tviteryje parašė: „Jei tik tėvelis būtų žinojęs apie #Pepsi galią“. Ji taip pat įkėlė ir nuotrauką, kurioje užfiksuota, kaip policininkas stumia jos tėvą.

Kitas tviterio vartotojas parašė: „Negaliu patikėti, kad Kendall Jenner ką tik išsprendė institucinio rasizmo ir priespaudos problemą tiesiog policininkui duodama „Pepsi“ gėrimo. Kaip novatoriška“.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...