captcha

Jūsų klausimas priimtas

„Apple“ – brangiausias prekės ženklas pasaulyje

Nepaisant kritusių išmaniųjų telefonų „iPhone“ pardavimų, Jungtinių Valstijų technologijų kompanija „Apple“ pripažinta brangiausiu prekės ženklu pasaulyje, rodo trečiadienį paskelbti kasmetinio „Interbrand“ atlikto tyrimo rezultatai.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Šiuo metu „Apple“ prekės ženklas yra vertinamas 178 mlrd. JAV dolerių. Lyginant su praėjusiais metais, ženklo vertė padidėjo 5 proc.

Antroje vietoje yra JAV internetinė milžinė „Google“ su 133,25 mlrd. JAV dolerių (+ 11 proc.), o į dešimtuką taip pat pateko „Coca-Cola“, „Microsoft“, „Toyota“, IBM, „Samsung“, „Amazon“, „Mercedes-Benz“ ir GE.

sparčiausiai pasaulyje brangstančiais prekės ženklais pripažinti „Facebook“ (48 proc. prieaugis per metus), „Amazon“ (33 proc.), LEGO (25 proc.), „Nissan“ (22 proc.) ir „Adobe“ (21 proc.).

Šimto brangiausių pasaulyje prekės ženklų bendra vertė per metus padidėjo 4,8 proc. iki 1,8 trln. JAV dolerių.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...