captcha

Jūsų klausimas priimtas

Komunikacijos specialistė tapo šukuosenų meistre

Jauna komunikacijos specialistė Agnė Kanapeckaitė turi itin moterišką kruopštų pomėgį – pinti kasas. Jos rankos supynė daugiau nei kelis šimtus pynių.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Prieš penkerius metus socialiniuose tinkluose pasirodė naujas puslapis „Let`s hair“. Pavadinimas išduoda, kad plaukams jame skiriamas pagrindinis dėmesys. Už ten publikuotų nuotraukų slepiasi komunikacijos projektų vadovė A. Kanapeckaitė, sukūrusi puslapį tam, kad patektų į stažuotę vienoje geriausių pasaulyje reklamos agentūrų.

Kiek vėliau „Let`s hair“ sulaukė didelio susidomėjimo ir tapo plaukų priežiūros, įkvėpimo šaltiniu ir šukuosenų pavyzdžiu daugeliui moterų.

„Iš pradžių „Let`s hair“ buvo kaip edukacinė priemonė supažindinti moteris su būdais, kaip galima susipinti arba kaip galima susitvarkyti plaukus tam, kad jos galėtų kiekvieną dieną jais puoštis. Taip pat tai buvo iniciatyva inspiruoti, įkvėpti, kad jos norėtų puoštis“, – sakė šukuosenų meistrė.

Kaip komunikacijos specialistei pavyko tapti ir šukuosenų meistre – žiūrėkite LRT TELEVIZIJOS laidos „Labas rytas, Lietuva“ reportaže.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Įvairenybės

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close